MÄ LUOVUTAN KYLLÄ NYT...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
läskit ei lähde millään...pitäisi olla jollain kitukuurilla jotta saisin loput 10kg karistettua raskauden jäljiltä.

pisteitä olen laskenut painonvartioiden rompun kanssa...ei tulosta...
nutriletit käyty läpi, lähti kiloja, tuli takaisin....

MITÄ TEEN...EN KOSKAAN PÄÄSE EROON NÄISTÄ..ja juu, kohta joku kertoo että, ei ne valittamalla kaksplussan palstalla lähde, mutta oikeasti miksi tuo pistehommakaan ei toimi...liikun lisäksi melkein joka päivä 30min-2h.

ihanne painoon vielä 8-10kg...ystäväni minulle jatkuvasti jaksaa huomauttaa kiloistani ja kun yritän niistä eroon päästä ne ei lähde...

mä luovutan ja meen avaan kohta karkkipussin :( ...olen koittanut syödä tosi terveellisesti ja silti mitään ei tapahdu...

Suosittelen karppausta. Toimii monelle, jolla paikkarit ei toimi tai aiheuttaa repsahduskierteitä. www.karppaus.info

Omat kokemukseni lyhyesti: Nälästä ei ole tarvinut kärsiä, hyvästä ruusta on saanut nauttia, kolesteroli laskenut ja ihottuma on parantunut.

Joskus paino saattaa junnata paikoillaan, vaikka kuin laskis pisteitä. Ootko varma, että nuo sun mainitsemasi kilot todella ovat ylipainoa? Useat vain kuvittelevat ylipainonsa. Jos olet suunnilleen normaalipainoinen nytkin, niin kilojen lähteminen on vaikeampaa. Ja jos olet aikaisemmin ollut pitkään samoissa painolukemissa, niin siinä lukemissa herkästi junnaa paikoillaan...

Ja oletko vähentänyt pistemäärää? Jos tietyn painoisena sait syödä esim. 20 pistettä, niin laihtumisen jälkeen se muuttuu pienemmäksi pistemääräksi.

Kärsivällisyyttä ja tsemppiä toivotan :)

Alkuperäinen kirjoittaja karppi:
Suosittelen karppausta. Toimii monelle, jolla paikkarit ei toimi tai aiheuttaa repsahduskierteitä. www.karppaus.info

Omat kokemukseni lyhyesti: Nälästä ei ole tarvinut kärsiä, hyvästä ruusta on saanut nauttia, kolesteroli laskenut ja ihottuma on parantunut.

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
harrastan kävelyä...ei muualle ole varaa lähteä...kuntosalit todella kalliita ja yksin kun olen lapsen kanssa niin lenkkeily ainut vaihto ehto (voi ottaa pojan mukaan)

Osta ne nilkkkapainot!Ja alat kävelemään reippaammin.Vatsaliikkeitä ym jumpppaa pystyy tekeen kotonakin.Googlesta varmaan löytyy ohjeita.
Tsemppiä=)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
harrastan kävelyä...ei muualle ole varaa lähteä...kuntosalit todella kalliita ja yksin kun olen lapsen kanssa niin lenkkeily ainut vaihto ehto (voi ottaa pojan mukaan)

Osta ne nilkkkapainot!Ja alat kävelemään reippaammin.Vatsaliikkeitä ym jumpppaa pystyy tekeen kotonakin.Googlesta varmaan löytyy ohjeita.
Tsemppiä=)

Ne nilkkapainot on oikeesti hyvät, ja ranteisiin samanlaiset! Niitä voi pitää kotonakin touhuillessa.

Mäkin jumppailen monesti itekseni himassa. Vatsoja, kyykkyjä yms. yms. yms.
Ei siihen välttis kuntosalia tarvii. Tsemppiä.

mä olen laihtunut mutta en tajua miten oon voinut kun vaaka ei näytä sitä,vaan samaa.Mutta housuja saan käydä ompelimossa välillä kaventaa reidestä.Kummallista.Joten kyllä sinäkin laihdut

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
mä olen laihtunut mutta en tajua miten oon voinut kun vaaka ei näytä sitä,vaan samaa.Mutta housuja saan käydä ompelimossa välillä kaventaa reidestä.Kummallista.Joten kyllä sinäkin laihdut

Oot kiineteytynyt, et laihtunut.

Yhteistyössä