Mä liian nuori???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä vaan

Vieras
Mä oon vasta13w. Mä harrastan itsetyydytystä melkein joka ilta, joskus päivälläkin... Käytän stringejä... Joskus minulla tekee hirveästi mieli paljastaa itseäni esim. uimarannalla. Lisäksi minua kiinnosta tyttöjen alaston kuvat, joita käyn katsomassa netissä päivittäin... olenko normaali ikäisekseniä?????

Lapsi-kulta, itsetyydytys ja fantasiat ovat aivan luonnollisia asioita. Toiset aloittaa sen aikaisemmin, toiset myöhemmin mutta melkein kaikki sitä harrastavat enemmän tai vähemmän. Se on turvallinen keino tutustua omaan vartaloon ja heräävään seksuaalisuuteen. Myös ihastuminen samaan sukupuoleen kuuluu asiaan ja kehitykseen. Jatka itsesi tyydyttämistä kaikessa rauhassa ja ilman huonoa omaatuntoa. Muista vaan se, ettet ala harrastaa seksiä poikien (tai tyttöjen) kanssa liian aikaisin. Ensin pitää välittää ja kunnioittaa toista ennenkuin ottaa sen askeleen. Hyvä nyrkkisääntö on, että niin kauan kun enemmän pelottaa kuin haluttaa niin siihen ei pidä ryhtyä. Mukavaa kesää sinulle, muista että sinä ja vain sinä määräät omasta vartalostasi!!!

Varo ettet tule liian riippuvaiseksi seksistä. Tällä palstalla voi tulla vääristynyt kuva asiasta, koska tänne kirjoittavat ihmiset ovat keskittyneet liikaa seksiin.

Yhteistyössä