V
vieras
Vieras
laihdutin ensin 15kg ja kun lopetin ja rupesin käymään salilla tuli 4kg takasin 
nyt kun koitan saada sitä pois ni ei..en laihdu.
nyt kun koitan saada sitä pois ni ei..en laihdu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hermian haamu:oisko lihasta?!?!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei ole lihasta..jos saisin lihasta noin nopeesti ois varmaan kehonrakentajia jonossa kuulemassa vinkkejä.
toki ehkä max kilo on lihastakin tullu,kun kuulemma aloittelija saa sitä nopeesti.
nesteitäkin varmaan tuli takasin,mutta kyllä ne housut ihan oikeesti kiristää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:aluksi treenasin säännöllisesti 3xviikossa,nyt kun työt alkoi käyn silti viikottain mutta en enää 3x.
syön alle kulutuksen,ainakin siihen pyrin. joskus saattaa mennä aikalailla tasan. mun peruskulutus on 1300kcal.
tosin nyt viikon olen jättänyt hiilarit todella vähiin. proteiinia syön n.70g vrk ja rasvaa n.40-50g vrk.
jotain mä teen varmasti väärin kun paino ei putoo. kilpirauhaset on tutkittu 4kk sitten ja oli ok.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:paino ei enää nouse,mutta ei se suostu laskeenkaan.
sen tiedän ettei hiilihydraatit sovi mulle lainkaan,oon helposti turpoavaa tyyppiä, salaateista ja kasviksista saan tarvitsemani. valitettavasti silti himoitsen niitä välillä pizzan muodossa.
voisinkin lainata äitin sykemittaria. ehkä tää tästä,4kg ei ole paljoa eikä se enä nouse. ehkä mä tein huomaamattani jotain väärin jo silloin kun aloitin treenaamisen. kun tosiaan ei paino enää ole pariin kuukauteen noussut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:aerobinen..ennemmin kulutan sen ajan salilla treenaten.
mun muu liikunta on hyötyliikuntaa ja satunnaista lenkkeilyä ja pallopelejä. työni on jaloilla olemista ja kiireisimpinä päivinä pelkästään töissä tulee askelia 20 000kpl. tietty pitäs lenkkeillä ja pyöräillä jokapäivä,mutta..