Mä laitoin eilen pakastimeen mehujäitä tulemaan kun naapurin lapset oli täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Eedla

Aktiivinen jäsen
06.07.2011
7 832
2
36
Siis sellaisia itse tehtyjä, muovimuotteihin. Naapurin muksut eilen sen näki ja erehdyin omille muksuilleni sanomaan että aamulla ne on valmiit. Noo, hätimiten kello oli 9 ku ovikello soi ja naapurin muksut oli ovella mehujään toivossa :D
Miehen pitää vuorotyönsä takia saada aamupäivä nukuttua niin sanoin että vasta puolilta päivin voi meille tulla. Saapi nähdä ovatko tasan 12 taas ovella. :D

Sen jälkeen kun laitoin tämän aloituksen on naapurin lapset soittanu mun pojan puhelimeen kerran ja nyt ne tuli uudestaan ovelle. Pyysivät poikaa ulos ja tietenki meidän vajaa 5v sitte juoksi ovelle ja kailotti että "Nyt niitä mehujäitä voi syödä!" ja mun piti taas selittää että ei nyt vielä voi, ulos en niitä tikkuja anna että voi jatkossaki tehdä mehujäitä ja että meille nyt ei voi vielä tulla sisään ja sillä selvä.

Kyllä pidän visusti suuni kiinni mehujäistä jatkossa... :D

[QUOTE="lulu";26405293]laita enslkerralla sitruunamehua,voi olla en verran tujua,etteivät toiste halua.[/QUOTE]

mä tein nää nytkin tuoremehusta ja jos on oikein sokeriin tottunu niin voi olla että maistuu kirpeeltä nääkin.

Mua hävettäisi aivan hirveästi, jos kuulisin omieni käyneen noin kerjuulla. Toivottavasti niille on mennyt äidin paasaus jakeluun :kieh: :D

Mutta ens kerralla teet sitten mehujäät ihan salassa illalla etkä kerro edes omilles ennen kuin annat niiden syödä sellaiset ;)

taidatte asua jossakin lähiössä. Meillä naapuritalon hyvätapaiset kakarat kun näki minun kävelevän kesällä 2 isoa ämpäriä mustikoita alkoi utelu mitä teet.
En tullut ajatelleeksi että niille pitää sanoa että vittuakos se teille kuuluu,
vaan hölmö kerroin että teen mustikkakeittoa ja mustikkapiirakkaa ja kaikkea muuta hyvää.
Siitä alkoi helvetillinen piina, nämä tenavat jotka ei ennen edes leikkineet lapseni kanssa tuli häntä pyytämään joka päivä leikkimään ja samalla joka kerta kysyi joko olet tehnyt mustikkapiirakkaa tai keittoa me tulemme syömään.
Kyseiseten herranterttujen vanhemmille oli turha asiasta mainita mitään kun he vaan nauroi koko tilanteeseen,
mitä lupasit tarjota.
Missään vaiheessa en siis luvannut tarjoilla koko naapuruston lapsille herkkuja.
Tämän jälkeen opin, kun naapuritalon lapset näki minun tulevan joidenkin marjojen kanssa kotiin sanoin noukkineeni ystävälleni ja vievän ne hänelle joten minulta oli turha tulla kerjäämään.
Sitten he kokeili vielä sitäkin että jos noukit ystävälle niin nouki meillekin että meidänkin äiti saa tehdä meille herkkuja,
sanoin että jokainen voi ihan vapaasti itse mennä metsään noukkimaan johon taas oli kommenttia, ei äiti kerkeä ja me ei tunneta marjoja ja ja ja... siihen sanoin vain että voi voi eipä ole minun ongelma.
Nyt naapurin lasten äiti haukkui minut kuinka olin paska aikuinen :(
Nyt luojan kiitos nuo naapurit on muuttaneet pois ja meilläkin rauha maassa :)

Yhteistyössä