mä kuvittelin etten IKINÄ tekis tällaista alotusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolissaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolissaan"

Vieras
mutta kas vain sanoi kasvain ja kasvoi vain, sillä vain kasvaimet voivat kasvaa noin vain. vittu.

lähdettiin miehen kanssa tänään viihteelle kumpikin eri kaveriporukoissa ja sovittiin et sama baari et yhtä matkaa kotio. joo näin miehen baarissa ja edelleen puheet piti, mutta yhtäkkiä se hävis ja siitä on aikaa jo 3tuntia. ei vastaa puhelimeen -hälyttää kyllä.
ei ole YHTÄÄN sen tapaista, ei ole koskaan näiden 8vuoden aikana tälleen "kadonnu".
enkä tiedä kehtaako lähteä sen kavereita soitteleen läpi tähän aikaan... ei kuitenkaan ollut mitenkään ylettömän päissään kun nähtiin, mutta..... VITTU tätä huolen määrää!!!!!
(ja mä niin tiedän et joku irvileuka tulee tähän kohta et "vieraissa se on vitun idiootti"...!!!)

Yhtään irvailematta suosittelen rauhoittumaan ja soittamaan vaikka poliisille ja paikalliseen ensiapuun, josko kertoisivat onko siellä.
Voihan hän olla hyvinkin joskun kaverin kanssa, puhelimesta loppunut akku, tms. tai esmes, kuten mun kaverilta varastettiin koko puhelin. ja voi tietty olla vieraissakin - en nyt tätä heti ekana kuitenkaan ajattelisi, tai muuta kurjaa.
tai sitte odotat vielä muutaman tunnin ja koetat nukkua, josko ilmaantuisi kun aurinko nousee :)

En kyllä vielä kehtaisi soitella. Baareista pistetään neljältä pois ja siihen kotimatka, niin eiköhän kohta ilmaannu. Minäkin inhoan vastaavia tilanteita.

Yhtään irvailematta suosittelen rauhoittumaan ja soittamaan vaikka poliisille ja paikalliseen ensiapuun, josko kertoisivat onko siellä.
Voihan hän olla hyvinkin joskun kaverin kanssa, puhelimesta loppunut akku, tms. tai esmes, kuten mun kaverilta varastettiin koko puhelin. ja voi tietty olla vieraissakin - en nyt tätä heti ekana kuitenkaan ajattelisi, tai muuta kurjaa.
tai sitte odotat vielä muutaman tunnin ja koetat nukkua, josko ilmaantuisi kun aurinko nousee :)

ei ainakaan akku oo loppunut, jos kerta puhelin hälyttää...

Vastaava on tapahtunut mulle ja mun kaverille ja olen itsekin ollut se, joka "katoaa".
Ja juu, ei ollut akku tyhjä, oli vaan joku muu mielessä kuin oma kumppani. Kaverin sohvalle nukahtaminen on aina hyvä selitys...

Yhteistyössä