V
Venakko Milanna
Vieras
ekokaupassa ja löysin sieltä mehua vauvalle Hipp merkkinen,saa antaa jo 4kk lähtien,aika hyvää se oli,hän tykkää :heart: 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:onko pieni sairas,vai miksi mehua pitää antaa? =)
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:onko pieni sairas,vai miksi mehua pitää antaa? =)
ei hän ole sairas!Mut Hipp mehussa on paljon vitamiineja!Se on tehtty vauvoen varten :heart:
ei,ei,ei!!!Mut mehussa on vitamiineja ja se on mun mielestä aika hyvää,ainakin vauva tykkää ja hän on tytyväinen kun saa mehua,se on pää asiaAlkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:onko vauvasi kuumeessa kun annat mehua?
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:onko pieni sairas,vai miksi mehua pitää antaa? =)
ei hän ole sairas!Mut Hipp mehussa on paljon vitamiineja!Se on tehtty vauvoen varten :heart:
ei kannata kaikkee uskoo,mitä purkin kyljessä lukee, ton ikänen vauva saa kaikki vitamiinit jekovitistä ja äidinmaidosta. ei mull ole äidinmaitoa,mä olin imettänyt hänet vain 6kk asti,eli aika vähään :ashamed: :ashamed: :ashamed:
2v5kk ja toinen 7kk :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:kuinka monta ja minkäikäisiä sun lapset milanna oikein on?
ei mull ole äidinmaitoa,mä olin imettänyt hänet vain 6kk asti,eli aika vähäänAlkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:onko pieni sairas,vai miksi mehua pitää antaa? =)
ei kannata kaikkee uskoo,mitä purkin kyljessä lukee, ton ikänen vauva saa kaikki vitamiinit jekovitistä ja äidinmaidosta.
mut mitä??????Alkuperäinen kirjoittaja milanna:2v5kk ja toinen 7kk :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:kuinka monta ja minkäikäisiä sun lapset milanna oikein on?
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:mut mitä??????Alkuperäinen kirjoittaja milanna:2v5kk ja toinen 7kk :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:kuinka monta ja minkäikäisiä sun lapset milanna oikein on?![]()
okAlkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:mut mitä??????Alkuperäinen kirjoittaja milanna:2v5kk ja toinen 7kk :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:kuinka monta ja minkäikäisiä sun lapset milanna oikein on?![]()
no kysyin vain?
luulin että kysessä on 4kk ikäinen vauva kelle annat kehuaAlkuperäinen kirjoittaja milanna:ei mull ole äidinmaitoa,mä olin imettänyt hänet vain 6kk asti,eli aika vähäänAlkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:onko pieni sairas,vai miksi mehua pitää antaa? =)
ei kannata kaikkee uskoo,mitä purkin kyljessä lukee, ton ikänen vauva saa kaikki vitamiinit jekovitistä ja äidinmaidosta.
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:luulin että kysessä on 4kk ikäinen vauva kelle annat kehua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saanko udella Milanna, että minkäikäinen itse olet?
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saanko udella Milanna, että minkäikäinen itse olet?
22????![]()
No ilmankos en niitä mistään löytänyt, kun pari vuotta sitten koitin likalle ostaa sitä luumumehua leikkauksen jälkeisen ummetuksen helpottamiseksi. Noh, luumusoseita onneksi löytyi.Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:suomessakin myytiin vielä reilu 10v. sitten piltin ja bonan valmistamia mehuja, jotka oli tehty vauvoille 4kk alkaen. ruotsin puolelta noita mehuja saa vieläkin.
itse en mehuja antaisi kuin ihan poikkeustilanteissa.