Mä kärsin pienistä rinnoistani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tunnen olevani epäseksikäs ja ruma. Nolostelen harrastaa seksiä mieheni kanssa, koska olen näin lauta. Varsinkin selälläni ollen, ihan kuin oisin mies itsekin. Ois ihanaa näyttää kauniilta ja ostaa seksikkäitä alusvaatteita, mut aina saa etsiä pienintä kokoa liiveistä ja nekään ei istu kunnolla.
Tiedän, että on isompiakin ongelmia, mutta tämä vaivaa mieltäni päivittäin.

Samat tunteet täällä, ei yhtään helpota ne kommentit että on helppo olla ilman liivejä ja juosta. Ei uskois että naiseus voi olla rinnoista kiinni, mutta niin se vaan on. Heti kun pääsen töihin ja saan rahaa, laitatan ne rinnat itselleni, ei tällainen koko elämän mittainen häpeä kannata.

Mä kävin laittamassa implantit vajaa puoli vuotta sitten ja aivan mahtavalta tuntuu! Uskomatonta, että voi olla uimahallissa ja biitsillä ilman, että kukaan kiinnittää mitään huomiota :)

Kyllä siitäkin on seksikkyys kaukana kun isot riipparit selälläänmaatessa on valunut kainaloihin !! Silikooni auttais, mutta kuka hullua haluaa ottaa riskin tissejen takia ?

Alkuperäinen kirjoittaja iita:
Kyllä siitäkin on seksikkyys kaukana kun isot riipparit selälläänmaatessa on valunut kainaloihin !! Silikooni auttais, mutta kuka hullua haluaa ottaa riskin tissejen takia ?

No kyllä mä otin riskin. Halusin ottaa varman päälle ja tehdä valinnat niin, että esim. kapseloitumisen riski on kaikista vähäisin.

Mulla kuppikoko 70C/D, mutta en nauti olostani ja kadehdin pienirintaisia. Imetyksen jälkeen rinnat roikkuu tyhjinä pusseina melkein navassa asti eikä voi kuvitellakaan olevansa ilman rintsikoita. Ja kesällä tissit hiostaa älyttömästi! Haaveilen pienennyksestä. En toisaalta halua ihan laudaksikaan, joku 70B olis hyvä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä en uskalla mennä kauneusleikkauksiin :/

Ei siinä ole mitään pelättävää. Tosin mä itse olin yhdellä maailman huipulla, joten ehkä olen jäävi sanomaan. Missään Virossa tai Itä-euroopassa en menisi leikkaukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja iita:

No kyllä mä otin riskin. Halusin ottaa varman päälle ja tehdä valinnat niin, että esim. kapseloitumisen riski on kaikista vähäisin.

Miten voi olla varma mistään ? Kallista lystiä ja miltä ne silikoonit mahtaa näyttää 5-10 vuoden päästä ?

Yhteistyössä