V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästynyt hempukoihin:Ei se pelkkä pukeutumistyyli. Vaan se kokonaisuus.
Se kaikki mitä tälääinen hempukka nainen teeke on sitä miesten miellyttämistä. Mun ystävä on tälläinen nainen.
Ei mukamas ymmärrä miksi miehet lähestyy ja häntä kuulemma vaan ärsyttää ja ällöttää.
Mutta jos esim. olemme istumassa iltaa naisporukalla ja kaikki viihtyvät hyvin ja on hauskaa niin ainut joka haluaa lähteä ravintolaan on tämä tietty nainen.
Ja sitten kun sinne ravintolaan lähdetään niin hän istuu aina niin että on reunimmaisena. Istuu tissit ja perse tyrkyllä niin että miehet varmasti näkevät ja muu pöytäseura (lue naiset) eivät kiinnosta enää lainkaan.
Ja kas kummaa alkaa sitä huomiota hänelle sadella kun siinä flirttaa vähän sinne sun tänne.
Ja hänen on tosiaan pakko päästä tätä tekemään. Vaikka oltaisiin vuokrattu mökki jostakin niin tämä horo haluaa ravintolaan keikistelemään.
Sen olen päättänyt että jos minun mieheeni noita jippojaan käyttää annan turpiin ja kunnolla.
Lisään tohon hempukka juttuun myös sen että sit on näitä jotka selittää et en oikeesti tiä miks se kattoo mua tollein ja tää silmät suurina ja kauhee silmien räpytys, sit tietosesti tyhmän esittäminen, kikattaa joka juttua ja yritys olla hauskempi kuin mitä oikeesti on, puhe tyylin muuttaminen niin et ässää tarvii suhautella, miehen/miesten lähentely, kauheen numeron teko itestään, avonaiset vaatteet yms. Vittu et ärsyttää tolaaset teko pyhät ämmät ja täysiä palikoita kaikki... Ei tarvi ku ajatella niin niskavillat nousee pystyyn, yhtään tollasta teeskentelijää en kaverikseni hyväksy, en helvetti tollasia hupakoita jaksa etes kuunnella.
Peesi, ihmisryhmä nimeltä bimbot, en halua olla missään tekemisissä.