Mä inhoon itteeni ku huomaan miten mun sydän väpättää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja villiviina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

villiviina

Aktiivinen jäsen
27.04.2005
3 685
0
36
Kun ajattelen raskautta, vauvoja jne..

Mä oon päätökseni tehny että 4 on hyvä lapsiluku..Mutta miks ihmeessä se kirvelee mun mieltä.
Kuukausi sitten oisin nauranu paskasesti jos joku ois sanonu että mulle tulee vielä joskus vauvakuume.
Nyt se piru nostaa päätään.

Yli on päästävä.. :| :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:

Mä oon päätökseni tehny että 4 on hyvä lapsiluku..Mutta miks ihmeessä se kirvelee mun mieltä.
Kuukausi sitten oisin nauranu paskasesti jos joku ois sanonu että mulle tulee vielä joskus vauvakuume.

:hug: Tää on tätä...

Minäkin luulin jo parantuneeni moisesta vaivasta. Mieluummin puheripuli, kuin vauvakuume!

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:

:hug: Tää on tätä...

Minäkin luulin jo parantuneeni moisesta vaivasta. Mieluummin puheripuli, kuin vauvakuume!

Mulla on se puheripulikin

:whistle: .

Jos sulle tuli vauvakuume juuri siksi, että olit päättänyt, että lapsiluku on täynnä. Niin mulle ainakin on käynyt jo kahdesti. Edellinen vauvakuume helpotti kun aloin ajatella, että voihan niitä lapsia joskus olla neljäkin. Eikä ole tullut sen jälkeen takaisin. Lapsia edelleenkin vain kolme.

Minä jos kuka tiedän myös tuon pirulaisen :hug: . :/ Vauvakuume on sellainen pirulainen et kun se iskee, silloin järki sumenee ja tulee hirvee olo, etenkin jos tietää ettei ole saamassa sitä lasta, että esim puoliso ei halua tehdä enempää. Luonto on tarkoittanut meille tuollaisen voiman meitä kiusaan, valitettavasti :D :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Jos sulle tuli vauvakuume juuri siksi, että olit päättänyt, että lapsiluku on täynnä. Niin mulle ainakin on käynyt jo kahdesti. Edellinen vauvakuume helpotti kun aloin ajatella, että voihan niitä lapsia joskus olla neljäkin. Eikä ole tullut sen jälkeen takaisin. Lapsia edelleenkin vain kolme.

Mun pitää varmaan päättää että vielä joskus tehdään lisä lapsia jos vielä saadaan..

Yhteistyössä