mä inhoan ruuan laittoa, mutta jotain pitäisi vääntää taas lapselle.. vinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja p
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

p

Vieras
Pakastimessa on jauhelihaa, broileria, pikkuporkkanoita, kinkkua, perunasipulisekotusta. riisiä, makaronia ja perunoita myös löytyy.. mutta ei muita kasviksia noiden porkkanoiden lisäksi.

kertokaa mulle joku helppo ja ravitseva ruokaohje noista aineista. kinkkukiusausta ajattelin, mutta siihen ei kyllä oikein voi lisätä kasviksia vai voiko?

Toki toki voit lisätä. Itse suikaloin perunaa ja porkkanaa ja teen siitä kinkkukiusauksen.
Ruuan laitto on yhtä soveltamista, mietit vain mitkä maku yhdistelmät sopii yhteen ja tekemään vain.

Broilerista voit tehdä makaronilaatikon tai sitten broilerisuikaleita peruna-sipuli ja se porkkana laatikon uunissa.
Itse teen ison satsin ruokaa ja syömme sitä 2-3 päivää, ei tarvi olla joka päivä kokkaamassa.

Jauheliha-perunasoselaatikko, makaronilaatikko tai just vaik toi kinkkukiusaus... noista aineksistahan saa jo vaikka mitä, tietty mikäli löytyy myös maitoa ja munia. Meillä poika tykkää porkkanoista ihan sellasenaan ja keitetyt porkkanat ne vasta herkkua onkin. Tai voithan tehdä porkkanoista sämpylöitä ruoan lisäksi tai välipalaksi.

kinkkukiusaukseen lisätä kasviksia, ainakin minä oon lisänny...tyyliin mitä kaapista/pakastimesta löytyy...Ja hyvää tulee. Ja tuossa linkki mistä löytyy kaikenlaisia ruokaohjeita:)

http://www.kotikokki.net/

Yhteistyössä