Toivosin kuollakseni että luonteeni olisi toisenlainen :/ Mä olen kauhean epäluulonen joka asiasta ja muutenkin hirvee pessimisti.Mun itsetunto on nollassa ja mitä enemmän huomiota saan,sen paremmalta tuntuu :/ Tää alkaa mun mielestä mennä ihan sairaaks jo.Miten musta on tällanen tullu?Mulla on kaks ihanaa lasta ja mies ja silti itsetuntoni ei ole juuri kohentunut.Olen saanut elämässäni miehiltä kehuja ulkonäöstäni ja muutenkin huomiota on piisannut ja silti olen yhä tällanen huomionkipeä kakara |O Mies lähti tänään kaverilleen istumaan iltaa ja jo oli taas mandariinit meikäläisellä nokassa.Joka ikinen kerta kun se johonkin menee niin mä en millään haluis sitä päästää.Okei,on sillä ollu niitäkin kertoja kun ei oikeesti olis tarvinnu lähtee mut lähtipä vaan ja niistä johtuen musta tuntuu että mies ei halua viettää aikaa kanssani ollenkaan.Olin suunnittelu ens viikonlopuks pikkujouluja meiän kavereille niin sitten ukko sanokin lähtevänsä tänäänkin.Ehdotin leffailtaa mutta meni mielummin kaverilleen ja sekös mut saa :'( :'( :'( Mies siis menee tänään,ens viikonloppuna,sitä seuraavana pe ja la kun on eka duunipaikan pikkujoulut ja sit launtaina eräät sukujuhlat ja sit on joulu välissä ja sit on uusvuos ja sitten taas mennään.Mä pahotin mieleni kun mies meni tänään mielummin ku olis jääny mun kanssa ja ei malttanut odottaa ens viikonloppuun.Ja sit se sano ettei vältsisti ens viikonloppuna halua tehä mitään kun ei kuulemma hänen kaverinsa oo liikkeellä :headwall: Väkisinkin tulee tunne ettei halua mun kanssa yhdessä juhlia vaan ainoastaan kaverienssa kanssa.Ylireagoinko mielestänne tähän asiaan?Kiitos jos joku jaksaa taas lukea mun romaaneja :ashamed: