Mä haluun tavallisen, kiltin ja ihanan miehen -eikä semmoisia ole! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Todellakin kai aina yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei mun veli on tuollainen mies ja etsii vaimoa! Miksi "kunnolliset" ei kohtaa... Hän valittaa että hyviä naisia ei ole, kaikki on vain seksin ja rahan perässä. On lastentarhan opettaja, ja monet naiset on lopettanu kirjoittelun siihen kun on kuullu hänen ammatin (veli on etsinyt kumppania netin treffijutuista). Ja monet naiset on kuvan perusteella ehdottaneet seksiä. Jääneet ilman... Veljeni EI halua (vain) seksisuhdetta vaan elämänkumppanin. Vaimon ja lapsia. Mulla on itselläkin ihana mies joten tiedän miten ihana hyvä avioliitto on! Ja toivon samaa veljellenikin. Ehkä te kohtaatte toisenne... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tiiu:
Hei mun veli on tuollainen mies ja etsii vaimoa! Miksi "kunnolliset" ei kohtaa... Hän valittaa että hyviä naisia ei ole, kaikki on vain seksin ja rahan perässä. On lastentarhan opettaja, ja monet naiset on lopettanu kirjoittelun siihen kun on kuullu hänen ammatin (veli on etsinyt kumppania netin treffijutuista). Ja monet naiset on kuvan perusteella ehdottaneet seksiä. Jääneet ilman... Veljeni EI halua (vain) seksisuhdetta vaan elämänkumppanin. Vaimon ja lapsia. Mulla on itselläkin ihana mies joten tiedän miten ihana hyvä avioliitto on! Ja toivon samaa veljellenikin. Ehkä te kohtaatte toisenne... :)

Järjestäkää ap:n kanssa treffit ;)!

En mä ymmärrä mitä pahaa on lastentarhan opettajan ammatissa.
Mulle sisin on tärkein, eikä se ulkokuori, ammatti tai muu vastaava.
Ehkä me ollaan vain harvassa, me jotka ajatellaan muutakin kuin seksiä ja tätä hetkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja bebbu:

Järjestäkää ap:n kanssa treffit ;)!

Mielelläni tekisin niin mutta veli ei varmaan tykkäis et mä järjestäisin treffit sille... Luulis et mä säälin sitä tai jotain... En uskalla tehdä niin...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ehkä me ollaan vain harvassa, me jotka ajatellaan muutakin kuin seksiä ja tätä hetkeä.

Toivottavasti sä löydät pian sellaisen miehen. Ja mistä sen tietää, jos tapaisit mun veljen netissä, on varmaan suurempiaki ihmeitä sattunu. Oletko kokeillu netin treffijuttuja? Mä en ite ole, en oikeen tiedä niistä muuta ku mitä veli on kertonu...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Toivottavasti sä löydät pian sellaisen miehen. Ja mistä sen tietää, jos tapaisit mun veljen netissä, on varmaan suurempiaki ihmeitä sattunu. Oletko kokeillu netin treffijuttuja? Mä en ite ole, en oikeen tiedä niistä muuta ku mitä veli on kertonu...

Olen mä Suomi24:sen treffejä. Mutta huonolla menestyksellä. Eipä noita mun kriteerejä täyttäviä miehiä tunnu sielläkään olevan. Tai ainakaan ne ei mainosta siellä itteensä millään tavalla..

Mä en tiedä mistä mun veli on ettiny... Voisin mainita ens kerralla sille tuon osoitteen, niinku ohimennen. En tiedä mitä kaikkee veli on itsestään kertonu, ainakin sen että haluaa perheen. Suutuksissaan kerran (kun taas joutu pettymään "naisten pinnallisuuteen") laittoi ilmoituksen että hän on komea ja tosi rikas ja haluu seksisuhteen. Siihen ilmoitukseen tuli paljon vastauksia... Veli oli aika katkera ja sanoi että naiset muka haluu kunnon miehen eikä tuollaista, siinä se taas nähtiin... On niin vaikeaa, kummallekin sukupuolelle löytää se todellinen kumppani. Aina ne pinnalliset tyypit on esillä... Mutta kun sen aarteen löytää niin kannattaa pitää kiinni! Mä sain tavata monta idioottia ennen ku "sattumalta" tapasin tämän Oikean. Se oli kyllä ihmeellistä, miten me tavattiin... Ja mä olin ettiny miestä ihan muualta... Elämä yllättää, joskus iloisesti. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Todellakin kai aina yksin:
Mä en käsitä miksi tää on näin julmetun vaikeeta....
Tiedän mitä haluan - tavallisen, tervepäisen, normaalin miehen. Miehen joka... puhuu ja pussaa, jonka arvomaailman huipulle kuuluu koti, perhe, lapset ja rakkaus. Miehen, joka on hellä ja rauhallinen, mutta joka ei myöskään vietä vapaa-aikaansa olkkarin sohvalla kaljatölkki kädessä.

Ne on kaikki joko
a) luonnevikaisia
.
.
e)muuten vain outoja

Sinäpä sen itse sanoit.

Mutta ilman taidat jäädä vastakin.

Koko sanomisesi kun kertoo enemmän sinusta istestäsi kuin miehistä.

Yhteistyössä