MÄ HALUUN SEKSIÄ!!! (tilaukseen laitetaan tumma ja tulinen rakastaja)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toivoton

Vieras
Mä olen NIIIN kyllästynyt tämän meidän kylmään avioliittoon. Ei seksiä, ei himoa, ei kiihkoa, ei hellyyttä. EI MITÄÄN. Vain tylsää arkea kämppiksinä.

Olin baarissa lauantaina ja minua tultiin hakemaan tanssimaan. Tumma ihana ulkomaalainen mies :-) Mitään suurempaa ei tapahtunut, mutta kun siinä tanssittiin ja hän puhui kaikenlaista mukavaa. Hän oli hyvin lähellä ja riiputti päätään ja huulet hipaisivat kaulaani välillä, hänen hengityksensä tuntui kaulallania ja hänen tuoksuna oli huumaava. Jalat meinasi pettää alta.
Mies olisikin ollut valmis muuhunkun, mutta en pystynyt sillä hetkellä koska olen aina ollut uskollista tyyppiä. Nyt niin kaduttaa, olisin saanut ehkä elämäni yön. Olen niin puutteessa että itku tulee!!!

Mitä mä teen?

Lopetat tyhmänä olemisen.

Jesus Fucking Christ.

Tuohan oli suoraan kuin jostain harlekiini romaanista.

Elämäsi yö sinulle.

Keskiverto pano hänelle, muiden joukossa, Luulitko että hän ei ole pelimies ;D.
Unghh..

jotenkin tuntuu siltä että AP on provo.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Lopetat tyhmänä olemisen.

Jesus Fucking Christ.

Tuohan oli suoraan kuin jostain harlekiini romaanista.

Elämäsi yö sinulle.

Keskiverto pano hänelle, muiden joukossa, Luulitko että hän ei ole pelimies ;D.
Unghh..

jotenkin tuntuu siltä että AP on provo.

NO EN OLE PROVO, ikävä kyllä :-(

No, en tietenkään ajatellut, että tämä kyseinen ulkomaalainen mies olisi mitenkään minulle se oikea tai sitä ettenkö olisi yksi monien joukossa. MUTTA SEKSI OLISI OLLUT TERVETULLUTTTA!!!! Kun on ollut pitkään ilman on tyytyväinen siihen hetkenkin huumaan! Enhän mä nyt mikään tyhmä ole vaikka mieheni onkin pihtari!!! En todellakaan kuvitellut mitään harlekiino romanssia!!! DORKA!

Ettekö voisi miehesi kanssa herätellä intohimoa uudelleen henkiin?

Luin joskus jostain seksioppaasta et ottaa sellainen parin viikon kuuri. Ekan parin päivän aikan saatte vain suudella ja kosketella toisia vaatteiden päältä tms. Sitten se etenee siten, että voitte kosketella jo sukupuolielimiä, muttei saa yhdyntää jne. Lopussa sitten saa yhdynnänkin tietty tehdä. Yleensä kun on otettu oman miehen kans tämä kuuri niin sitä jotenkin oppii uudelleen koskettelemaan toista ja nauttimaan siitä kosketuksesta

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Kerro kaupunki, kerro baarin nimi, niin mä kerron sulle kenen mies se on ja missä se tekee kebabia työkseen :xmas:

Joo, hyvä. Tampere ja seurahuone.

*miettii* Tampere, Tampere...
Joo, se on varmaan Hakan, Päivin petollinen aviomies, Konyasta kotoisin, tullut Suomeen 2002, kahden lapsen surkea iskä, töissä siinä Tammelan torin lähellä olevassa kebabbilassa (pimeenä tietysti). Todennäköisesti esitteli itsensä joko italiaanona tai sitten nimellä Alex.
:xmas:

Kerro kaupunki, kerro baarin nimi, niin mä kerron sulle kenen mies se on ja missä se tekee kebabia työkseen :xmas:

Joo, se on varmaan Hakan, Päivin petollinen aviomies, Konyasta kotoisin, tullut Suomeen 2002, kahden lapsen surkea iskä, töissä siinä Tammelan torin lähellä olevassa kebabbilassa (pimeenä tietysti). Todennäköisesti esitteli itsensä joko italiaanona tai sitten nimellä Alex.

Tai sitten se oli ulkomaalaiseksi gigoloksi tekeytynyt peräkamarin poika joka halusi naista elämänsä ensimmäistä kertaa. Harmi vain, kun homma meni puihin. Olisi valinnut kohteensa vähän tarkemmin niin olisi voinutkin saada lovee.

Kiitti, niin sen varmaan täytyy olla :-)

Alkuperäinen kirjoittaja Miuku:

Luin joskus jostain seksioppaasta et ottaa sellainen parin viikon kuuri. Ekan parin päivän aikan saatte vain suudella ja kosketella toisia vaatteiden päältä tms. Sitten se etenee siten, että voitte kosketella jo sukupuolielimiä, muttei saa yhdyntää jne. Lopussa sitten saa yhdynnänkin tietty tehdä. Yleensä kun on otettu oman miehen kans tämä kuuri niin sitä jotenkin oppii uudelleen koskettelemaan toista ja nauttimaan siitä kosketuksesta

Kaikki keinot yrittetty, myös tämä.

Alkuperäinen kirjoittaja Miuku:

Mutta jos toinen ei alunperinkään ole kostunut kovinkaan paljoa koskettelusta?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
no oli miten oli, tämä on aika huono paikka ettiä tummia ja tulisia rakastajia :o

en minä täältä ole mitään sellaista etsitkään, vaan halusin kertoa ajatuksistani ja odotin jos vaikka jollain olisi samalaisia kokemuksia. DAAAA

no oli miten oli, tämä on aika huono paikka ettiä tummia ja tulisia rakastajia :o

en minä täältä ole mitään sellaista etsitkään, vaan halusin kertoa ajatuksistani ja odotin jos vaikka jollain olisi samalaisia kokemuksia. DAAAA

no älä hermostu :wave:

No en mä hermostu :-) Sori, mutta kun tuolla jo muutama aukoi päätään tapeettomasti, joten oon hieman varpaillaan :-)

No en mä hermostu :-) Sori, mutta kun tuolla jo muutama aukoi päätään tapeettomasti, joten oon hieman varpaillaan :-)

ei mun mielestä ole väärin haluta jotain.
jatka ihan rauhassa vaan =) :xmas:

Yhteistyössä