T
toivoton
Vieras
Mä olen NIIIN kyllästynyt tämän meidän kylmään avioliittoon. Ei seksiä, ei himoa, ei kiihkoa, ei hellyyttä. EI MITÄÄN. Vain tylsää arkea kämppiksinä.
Olin baarissa lauantaina ja minua tultiin hakemaan tanssimaan. Tumma ihana ulkomaalainen mies
Mitään suurempaa ei tapahtunut, mutta kun siinä tanssittiin ja hän puhui kaikenlaista mukavaa. Hän oli hyvin lähellä ja riiputti päätään ja huulet hipaisivat kaulaani välillä, hänen hengityksensä tuntui kaulallania ja hänen tuoksuna oli huumaava. Jalat meinasi pettää alta.
Mies olisikin ollut valmis muuhunkun, mutta en pystynyt sillä hetkellä koska olen aina ollut uskollista tyyppiä. Nyt niin kaduttaa, olisin saanut ehkä elämäni yön. Olen niin puutteessa että itku tulee!!!
Mitä mä teen?
Olin baarissa lauantaina ja minua tultiin hakemaan tanssimaan. Tumma ihana ulkomaalainen mies
Mies olisikin ollut valmis muuhunkun, mutta en pystynyt sillä hetkellä koska olen aina ollut uskollista tyyppiä. Nyt niin kaduttaa, olisin saanut ehkä elämäni yön. Olen niin puutteessa että itku tulee!!!
Mitä mä teen?