Mä haluun kuolla.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ejjaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ejjaksa

Vieras
Mä en jaksa enää tätä elämää! :cry:

Tää on niin turhauttavaa kun EI saa apua. Onko ainoo vaihtoehto itsari? Mä oon miettiny että kävelen tonne lähellä olevaan lampeen..tai järveen..... Mä en kestä tätä enää.

Mä oon vaan niin loppu...

Tiedän tunteen, mutta kuolema ei ole vaihtoehto... Olen käynyt samoja tunteita läpi pitkään ja ymmärrän sinua. Ainoa asia, jolla itse olen selvinnyt päivästä toiseen, on usko Jumalaan, Hänen rakkauteen ja huolenpitoon, ja sitä kautta toivon kipinä on löytynyt ja elämänhalu ja ilo palannut. Sinulle on olemassa parempaa, etkä ole koskaan yksin <3

Miksi et saisi apua? Hae lääkitys niin alat voida paremmin. Toivon sitä sydämestäni

En mä ahdistukseen(jos tää ees sitä on..) tarvii lääkitystä, vaan siihen josta tää johtuu, eli kipuihin, mut nähtävästi Suomessa kivunhoito on olematonta.. Lääkäri sano aiemmin suoraan ettei osaa auttaa, (koska ei aiemmin tiennyt miks jalkaan koskee), nyt kun sen tietää, ni toinen lääkäri totesi vaan että siellä on selvä kivunaiheuttaja, muttei sille mitään tehdä, että syö särkylääkkeitä ja koita pärjätä. Niistä lääkkeistä ei ole niin paljoo apua että niitä kannattais syödä.

Psyk.puolella, jossa oon asiakkaana, ni sieltäkään ahdistukseen tmv mitään apua saa. Terapeutti sanoo puhelimessa vaan että onpa ikävää ja vaihtaa puheenaihetta tai lopettaa suoraan puhelun..

Kyllä mä tiiän aika varmasti, etten itsaria tuu tekemään, koska en mä vois tehdä sitä eräille tyypeille <3 mut silti sitä miettii välillä todella vakavasti...

Aiheuttaako henkiset ongelmat nuo kivut? Siis oletko jossain kierteessä, mitä huonommin psyykkisesti voit, sen kovemmat kivut? Toivon, että saat toimivan avun kipuihisi, oli ne sitten mistä syystä tahansa. Itsemurha on vasta se viimeinen oljenkorsi, tuskin on vielä kaikkia muita keinoja käytetty. Tsemppiä!

Aiheuttaako henkiset ongelmat nuo kivut? Siis oletko jossain kierteessä, mitä huonommin psyykkisesti voit, sen kovemmat kivut? Toivon, että saat toimivan avun kipuihisi, oli ne sitten mistä syystä tahansa. Itsemurha on vasta se viimeinen oljenkorsi, tuskin on vielä kaikkia muita keinoja käytetty. Tsemppiä!

Ei, vaan kivut aiheuttaa ahdistuksen, jonka seurauksena sit tulee mietittyä myös itsaria. Näin totes myös hoitava lääkäri psyk.puolelta...

Ja ahdistus liittyy varmaan siihen ku polvijuttu tapahtu pahoinpitelyjutussa, siitä ei oo koskaan päässyt puhuu ja siihenkin, että monen vuoden ajan ravannut lääkäreiden luona ja ne vaan sanoo kyllä ne kivut joskus loppuu, kukaan ei vaan tiiä että millon. Ja kun on kovat kivut, lopulta kun kivut on ollut monen viikon ajan extra kovina, ni tulee ahdistusta, sit rupee miettii myös sitä koko tilannetta, ni ahdistus vaan lisääntyy ja lisääntyy. Ja se katkeruus niitä eräitä kohtaan...

Jos tuntuu, että et nykyiseltä terapeutilta saa apua niin suosittelen etsiin toisen. Itse kävin yhdessä vaiheessa ihan oma-aloitteisesti yhdellä, josta sain n.1/2 kelalta korvausta vaikka en lähetteellä ollutkaan, hän oli pätevöitynyt niin että kirjoitti joka kerrasta Kelalle lomakkeen ja rahat tulivat takautuvasti.
Toivon todella että saat purettua pahoinpitely tapauksen.
Ja joku sanoi että itsari on viimeinen oljenkorsi - EI, sitä se ei ole.
Isäni on tehnyt itsarin jo vuosia sitten, ja sillä oli elämääni hyvin suuret vaikutukset, joita olen joutunut purkamaan terapiassa jne. Itsemurha vaikuttaa aina myös vakavasti läheisiin. Ja haluaisin uskoa, että aina on toivoa, jokaisessa tilanteessa.

Voimia, ja toivon että pian saat apua!

Jos tuntuu, että et nykyiseltä terapeutilta saa apua niin suosittelen etsiin toisen. Itse kävin yhdessä vaiheessa ihan oma-aloitteisesti yhdellä, josta sain n.1/2 kelalta korvausta vaikka en lähetteellä ollutkaan, hän oli pätevöitynyt niin että kirjoitti joka kerrasta Kelalle lomakkeen ja rahat tulivat takautuvasti.
Toivon todella että saat purettua pahoinpitely tapauksen.
Ja joku sanoi että itsari on viimeinen oljenkorsi - EI, sitä se ei ole.
Isäni on tehnyt itsarin jo vuosia sitten, ja sillä oli elämääni hyvin suuret vaikutukset, joita olen joutunut purkamaan terapiassa jne. Itsemurha vaikuttaa aina myös vakavasti läheisiin. Ja haluaisin uskoa, että aina on toivoa, jokaisessa tilanteessa.

Voimia, ja toivon että pian saat apua!

Nyk.paikassa ei ainakaan voi terapeuttia vaihtaa, se on tehty siellä paikassa mahdottomaks. Tuolla paikassa pysty aiemmin juttelee sille lääkärille kaikista jutuista, mut se on nyt vaihtumassa ja siitä uudesta taas ei tiiä... Ja se lääkäri ehdotti psykoterapiaa..

Eikä sen terapeutin kanssa mistään vanhoista asioista jutella, vaan tyyliin päivän säästä... Ja nykyään eräiden tapahtumien takia ei jutella mistään.

Tota itsarijuttua mä mietinkii läheisten kannalta. Varsinkii sen jälkeen ku käytiin sukulaisen haudalla ja sinne tuli joku mies joka kertoi käyneensä siskonsa haudalla, joka oli kuollut oman käden kautta.. En mä niille vois sellasta tehdä...

Yhteistyössä