Mä haluan tällaisen lampun!!!

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Näin kaverin tykönä tämän lampun ja se on aivan ihana! http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=8374&productId=165560&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#

Näyttää tuossa kuvassa aika tummalta, mutta oikeasti nuo muoviosat on vähän sellaiset ruskehtavat ja aavistuksen läpinäkyvät. Tuumattiin, että näyttää sellaisena paremmalta kuin jos olis ihan pikimustat nuo osat. Näyttäis sitten enemmän muoviselta.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:
Mä tykkään tuosta. Mut jostain syystä mä haluaisin laittaa sen vessaan :whistle: B)

Miks ihmeessä vessaan? :D

Vois olla aika päheen näkönen vessa :D Vessat on jotenkin aina niin tylsiä paikkoja, tollanen lamppu kattoon niin enää ei oiskaan niin tylsää. Eikö ookkin hyvä idea :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mä tykkään tuosta. Mut jostain syystä mä haluaisin laittaa sen vessaan :whistle: B)

Miks ihmeessä vessaan? :D

Vois olla aika päheen näkönen vessa :D Vessat on jotenkin aina niin tylsiä paikkoja, tollanen lamppu kattoon niin enää ei oiskaan niin tylsää. Eikö ookkin hyvä idea :xmas:

Erittäin hyvä idea! :D B)

Ihana. Mä tykkään siitä värikkäästäkin :D Se tosin vaatii omanlaisensa ympäristön...

Mäkin oon aina halunnu vessaan hienon lampun... Kristallikruunu vaikka :whistle:
Harmi kun meillä ei ole erillistä vessaa, eikä nuo normilamput varmaankaan kestä kylppäriolosuhteita...

Yhteistyössä