Mä haluan synnyttämään, heti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveilija87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

haaveilija87

Jäsen
29.06.2010
817
0
16
varsinais-suomi
Viikkoja 38+4..löytyy raskausdiabetes, lievä raskausmyrkytys, ranneahtauma. Jalat ku sotanorsulla ku nii turvonneet, sormet ja kädet särkee ja niin turvonneet että vaikeet kirjottaa ja saada nyrkkiin..
Neuvolan mukaa vauva tosi alhaalla ja kiinnitttynyt..Tänää supistellu muutamaan otteeseen ja tänää saunassa tuli muutama tosi kipee supistus, mutta meni ohi..Nyt tullu vaa sellasia pieniä kramppeja alapäähän ku joku sukkapuikolla törkkäis...
Äh, mä haluan synnyttämään ja helpomman olon itelleni ja pikkuisen tuhisevan nyytin syliini :heart:

Kas, mulla on 38+2 eikä ole vielä mihinkään kiire. Haluaisin järjestelmä vaatehuonetta ja vauvan tavaroita paikalleen. Kovan närästyksen takia syöminen on vaan mennyt ihme naposteluksi eikä nukkumisesta tahdo tulla mitään, niin että hyvä kun jaksan päivisin uhmaikäisen esikoisen kanssa puuhailla. Uus vauva jännittääkin aika paljon. Synnytystä en pelkää, mutta jotenkin olisin aikalisän tarpeessa...

Täällä samat olotilat jo monta viikkoa ja edelleen sinnitellään rv 41+1! Raskausdiabetes, järkky turvotus, valtava maha, kovat säryt ym ym. No, viimestään viikon päästä käynnistävät... :/

Täällä on menossa rv37+1 eikä mikään kiire vielä. Tuntuu että kaikki vaivat ovat helpottaneet taas kun loppu lähenee.
Nautin ihan täysillä näistä viimeisistä viikoista kun saa nukkua silloin kuin haluaa, sydä silloin kun haluaa, käydä suihkussa silloin kuin haluaa, shoppailla yksin ym ym. Vielä kun on viimeinen raskaus menossa, tästä mahasta pitää nauttia loppuun saakka ettei sitten tarvitse haikailla sen perään kun vauva on syntynyt.
Mikäs tässä on ollessa :)

5 lasta synnyttäneenä sanon, että hoh hoh.... Malttia hyvä ihminen! Kyllä se lapsi syntyy, kun aika on kypsä. Olet jo niin lopussa, että ei ton enää pitäis olla viikosta tai päivistä kiinni. Mua oikeasti ärsyttää tällaiset kommentit!

5 lasta synnyttäneenä sanon, että hoh hoh.... Malttia hyvä ihminen! Kyllä se lapsi syntyy, kun aika on kypsä. Olet jo niin lopussa, että ei ton enää pitäis olla viikosta tai päivistä kiinni. Mua oikeasti ärsyttää tällaiset kommentit!

Outoja ärsytyksen aiheita... Kyllä kai sitä synnytystä saa odottaa ja toivoa, varsinkin jos on kovin raskasta ja paha olla. Itse tosiaan ottaisin sen lisäviikon tai parikin - toivon vain että jaksaisin toimia normaalisti tehdäkseni juttuja, jotka sitten vauvan synnyttyä jäävät todennäköisesti vain haaveeksi.

Synnytin eilen seitsemännen lapsemme. Minua riipii ennemminkin sinun kommenttisi. Kyllä äitikin voi olla niin huonovointinen että saa toivoa lapsen syntymää-ei se rikos ole. Realismia vaan.

Tsemppiä aplle ja muille kärvistelijöille.

Meidän pieni syntyi juuri tasan viikolla 38 ja täysin valmis kuivalle maalle :) nyt imettämään.