Mä haluan levähtää edes yhden vuorokauden!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohjantähdenalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohjantähdenalla

Vieras
...ihania kyllä nuo lapset ovat,mutta mä oon nyt väsähtänyt,kun en ole päässyt yksin olemaan piitkiin aikoihin. :attn: Saattaa kuulostaa tyhmältä valittamiselta,mutta mä kaipaisin edes 1 vuorokauden,ettei mun tarttis tehdä samoja asioita mitä teen aina. Haluisin niin olla sohvalla ja kattoa rauhassa jokin leffa,syödä paketti kaupalla jäätelöä, käydä ottamassa aurinkoa ja sen päätteeksi juoda kylmä lonkku. olla ihan yksisteen. :/

Olen kysellyt lapsia yö kylään,mutta ei ole mitän saumaa viedä niitä,kun lapsien isovanhemmat eivät jaksa 3 lasta kerrallaan ottaa, lasten isä on töissä 19 asti ja sen jälkeen varmaan menee joka viikonloppuisille menoilleen.

Aamulla kyllä on ihana herätä lasten haleihin ja höpinöihin,mutta nyt tuntuu kuitenki siltä että tarttisin omaa tilaa.

Mä otan sun lapset vuorokaudeksi meille, niin ota sä mun lapset...ei meinaan ois pahitteeksi pieni hengähdystauko =) Eka kerta neljään vuoteen, kun mä oon väsynyt |O

Sama fiilis täällä kun oon (VASTA) viikon ollut kotona niitten kanssa! Aivan kypsä tähän touhuun. Ja menin viäl irtisanomaan päivähoitopaikat kesäksi kun päätettiin hoitaa kotona.. Hohhoijaa tulee miehelle rattoisa loma kun aloittaa heti mun jälkeen..

Yhteistyössä