Mä haluan lapsen,mies ei:Ainoa vaihtoehto siis ero!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viserrys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viserrys

Vieras
Mä haluan vielä yhden lapsen ja mies ei.Kompromissiä ei ole ja nyt näyttää siltä,et ero tulee.

En voi pakottaa miestä isyyteen uudelleen eikä mies voi mua taasen pakottaa olemaan ilman uutta lasta.Elämä on liian lyhyt ja en halua vanhana miettiä,et olishan se ollu kiva vielä yksi lapsi.

Sä et vissiin kovin kauheesti rakasta sun miestä? Eikä sun mies sua?
Jos molemmat rakastaa, tuollaisesta asiasta päästäisiin jonkinlaiseen sopuun.
Mä en ikinä voisi luopua mun miehestä vain sen takia, että saisin yhden lapsen lisää.
Mä olen pienestä pitäen halunnut paljon lapsia. Rakastan miestäni ja olisin hänen kanssaan siltikin, vaikka hän ei olisi pystynyt siittämään yhden yhtä lasta mulle/meille.

ja saaminen ei ole aina niin yksinkertaista.Mitäs jos et voi enää saada lapsia(jokin vika jota et tiedä) tai uusi isäehdokas onkin tuulimuna tmv?
Oletko miehesi kanssa vain siksi että hän on sinulle lapsia ,lapsen tehnyt?
Kummallinen tuo sun ajattelutapasi minusta...jotenkin vain korvaan särähtää...

toi on vähän kakspiippunen juttu. ymmärtäisin tietysti siinä tilanteessa jos lapsia ei vielä olisi ollenkaan. itselläni myös kaksi lasta ja halu kolmanteen on suuri. mies vähän toppuuttelee mutta ei mulla tommonen kyllä ole tullut mieleenkään. :o

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Mä en ikinä voisi luopua mun miehestä vain sen takia, että saisin yhden lapsen lisää.
Mä olen pienestä pitäen halunnut paljon lapsia. Rakastan miestäni ja olisin hänen kanssaan siltikin, vaikka hän ei olisi pystynyt siittämään yhden yhtä lasta mulle/meille.

Rakastan miestäni hurjasti.Mutta,kuten sanoin,elämä on liian lyhyt ja haluan saada kaikkea tehtyä,ettei kaduta jälkikäteen.

Miehellä ei ole edes järki syytä olla haluamatta lapsia.Mä olen noi kaksi hoitanu melkein yksin ja mieheltä en ole vaatinu mitään koskaan

Alkuperäinen kirjoittaja mii:

Vaikea ehkä tehdä tästä asiasta kompromissia, se on joko lapsi tai sitten ei, ja kun molemmilla ehdottomat ja eriävät mielipiteet, mites mennä puolitiehen vastaan?

Miehen mieli saattaa vielä muuttua ajan kanssa tai sinun. Kannattaako sen takia erota ja hajottaa kahdelta lapselta koti? Eikö ole muuta vaihtoehtoa esim. sijaisperheenä toimiminen?

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana keiju84:
Miehen mieli saattaa vielä muuttua ajan kanssa tai sinun. Kannattaako sen takia erota ja hajottaa kahdelta lapselta koti? Eikö ole muuta vaihtoehtoa esim. sijaisperheenä toimiminen?

Mies ei suostu eikä suostu esim. adoptioon.Ei halua vierasta lasta

Olisiko viisainta sinun luopua itsekkyydestäsi? Omien halujesi takia satuttaisit muita?
Tiedän naisen, joka on salaa mieheltään tehnyt parit lapset jo kummankin haluamien lisäksi. Ja ei todellakaan näytä hyvältä se heidän elämänsä.... Vakka kantensa valitsee eli tämän ..diootti naisen miehessäkin täytyy olla samaa vikaa, kun on naisekseen valinnut.

Niiinpä, sitä olen aina ihmetellyt, miksi pitäisi näissä tapauksissa taipua siihen miehen tahtoon, kun kuitenkin molempien mielipide pitäisi ottaa huomioon. Se yksi lapsi voi kaihertaa mieltä loppuelämän ajan, että "entä jos..".

Voimia ap:lle.

Oletkos ajattelut että jos nyt sitten eroatte niin kuinka helpolla löydät sellaisen miehen kenen kanssa tehdä lapsi? vai kelpaako sulle kuka vaan että saat omat toiveesi täytettyä, ettei tarvi jälkikäteen harmitella?

Tehtäväni ei ole mitenkään neuvoa, enkä ole siihen edes oikeutettu.
Mutta mietin, olisiko se ainoa syy eroon?
Siis se että haluat lasta ja mies ei.
En halua mitenkään mitätöidä tai vähätellä toivettasi- tiedän millaista on kaivata lasta, vaikka lapsia jo olisi.
Uskotko, että voisitte erota sovussa ja ratkaisunne toimisi myös olemassaolevien lastenne parhaaksi?

Ja uskotko, että eromalla nykyisestä miehestäsi saisit haluamasi?

Vai siis oletko kenties jo raskaana.

Minäen nyt ymmärrä ap:n logiikkaa. Onko aikomus eron jälkeen napata uusi mies ja ryhtyä lapsentekoon? Entäpä jos isäksi haluavaa uutta miestä ei heti löydykään tai toivottu raskaus ei alakaan?
Entäpä jos nykyinen mies haluaakin vielä lapsen ja raskaus ei heti alakaan? Meneekö mies siinäkin tapauksessa vaihtoon :(

Miksi ihmeessä eroaisit tuon takia? Sinulla on kaksi ihanaa lasta! Ole heistä onnellinen ja keskustelette asiasta miehen kanssa. Odota muutama vuosi ja yritä keskustella uudelleen. Tietysti jos lähentelet 40 ikävuotta niin eihän niitä vuosia ole kuluttaa miettimiseen, mutta en nyt kyllä eroaisi tuon takia!

No jos asia on sinulle todella tärkeä ja kadut loppuelämäsi ettet saanut sitä lasta niin ero on silloin ainoa vaihtoehto.
Ei lapsillakaan ole hyvä olla sellaisessa kodissa missä äidillä on paha olla, ja joka tuntee katkeruutta isää kohtaan.

Yhteistyössä