MÄ HALUAN HERKKUJA!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CrystalBlue

Aktiivinen jäsen
07.03.2007
7 637
0
36
Varsinais-Suomi
Välillä katkaa käsistä toi herkuttelu.. :saint:
Viime viikolla ja edellisellä söinkin yhteensä 3-4 suklaalevyä :snotty:
sipsejä , karkkeja yli litran jädeä,join sidua ja viiniäkin iltaisin lasin tai näin.. :headwall:

Nyt ollut n. viikon syömättä ja ostamatta sidä siduakin..en edes yhtä ...
Ja välillä tulee sellasia ihan järkyttäviä et hitto ku sais suklaata söisin koko levyn :kieh:
Taas iski sellanen et pakko saada... :snotty: No nyt viikon oon tehnyt niin et jos tekee mieli syödä jotain ihan vaan siks kun ei oo muutakaan tekemistä niin otan sen pullon jääkaapista ja vedän sen 0,5l ni eipä tee enää mieli mitään.. ja kyse siis vesipullosta :D

Mä oon syöny joskus levyllisen suklaata päivässä ja vkossa noin kolmekin... :ashamed: Mä oon niin perso suklaalle et ei mitää rajaa. Sit ain yritän vähentää ja onnistuukin mut joskus sit aina tulee taannuttua samaan tilanteeseen kuin mistä lähettiin. Miten sen makeanhimon oikeesti sais pois!!? Iha vaa tahdonvoimalla?

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Mä oon syöny joskus levyllisen suklaata päivässä ja vkossa noin kolmekin... :ashamed: Mä oon niin perso suklaalle et ei mitää rajaa. Sit ain yritän vähentää ja onnistuukin mut joskus sit aina tulee taannuttua samaan tilanteeseen kuin mistä lähettiin. Miten sen makeanhimon oikeesti sais pois!!? Iha vaa tahdonvoimalla?

Jo ose taitaa olla se ainoo juttu.. monesti tulee käytyy kapan karkkihyllyil..ja sit ittekseni mietin et ei et saa ostaa...ei.. ja äkkiä pois ennen kuin lappaa jotain koriinsa..
Ei oo ollu aikoihin et tykkään herkuista.. söin niitä tosi vähän.. nyt vaan tullut sellanen viime aikoina et pakko saada :headwall:

Yhteistyössä