Mä haluan grilliruokaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "poppeli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"poppeli"

Vieras
Ranskanperunoita ja makkaraa, reilusti sinappia ja ketsuppia, valkosipulia, kiinankaalia, paaaaaljon suolaa ja tirisevää rasvaa, johonkin sivuun tuoksua tuomaan hiukan kurkkusalaattia :p

Mutku se on kallista ja epäterveellistä ja grilli on kaukana ja...

Varmaan kaksi vuotta sitten oon viimeksi grillille eksynyt, mutta nyt olis hinku!!
Ei kyllä taitais olla masuasukille ihan parhaat "rakennusaineet", mutta voisinhan mä kerran, enkö voisikin..?

:p :p

missä päin asut? Korsossa on aivan mieletön grillipaikka, sieltä police ateria! ai että mä sanon!!!! mä kävin aamulla salilla ja fillaroin töihin 10km niin ajattelin palkita illalla itteni pitsalla: kanaa, barbequekastiketta, tomaattia, sipulia mozzarelllaa nami!!!!!!!

mulla tuli kans yks päivä himo makkaraperunoihin... oikein kunnon grillikiska ranskikset ja just kaikki kurkkusalaattiöyheet päälle... mies oli niin ankee ettei lähtenyt hakemaan mulle, joskaan en ois kyl tiennyt edes et mistä mun mielikuvani mukaisen setin ois saanut... se olikin varmaan ainoo oikee raskausmieliteko mikä mulla oli...

Mulla ei ekassa raskaudessa ollut mitään erityisiä himoja, mutta nyt iskee... Eilisillan kärvistelin väkisin siihen saakka, että grilli meni kiinni, mutta voi olla, että tänään pettää itsehillintä, aikaa on jäljellä mooooonta tuntia... Slurps!

Yhteistyössä