Ä
äitix2
Vieras
Näin sano mun rakas 4v poika. Mä oon niin väsyny tuohon lapseen, mulla on niin konstit loppu. Hieman tulee huonoäiti olo ku oma lapsi sanoo noin ja samalla yrittää nyrkeillä huitoa!Mikä meillä on mennyt kasvatuksessa pieleen? Poika ei usko mua pätkääkään, ei yhtää mitään, tekee just niinku itse haluaa. Isäänsä kyllä uskoo mut mua ei! Sanoo että et sä ole edes aikuinen. Päiväkodissa käyttäytyy kuulemma ku enkeli ja muiden seurassa, mut ku oon keskenään lasten kans niin poika muuttuu hirviöksi!
Aamulla ku kiukutteli taas otin syliin ja pidin niin kauan et rauhottu, eli varmaan 15 min. Sit pyys anteeksi ja hetken jakso olla taas rauhassa. Pikkusisko saa kans osakseen pojan kiukkuttelet, lyö ohimennen jos sisko sattuu olemaan tiellä ym ym ym...
Aamulla ku kiukutteli taas otin syliin ja pidin niin kauan et rauhottu, eli varmaan 15 min. Sit pyys anteeksi ja hetken jakso olla taas rauhassa. Pikkusisko saa kans osakseen pojan kiukkuttelet, lyö ohimennen jos sisko sattuu olemaan tiellä ym ym ym...