E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mistä sen tietäisi? Mä esim en ole nyt kirjautuneena. Viimeksi lienen kirjautunut eilen tai joskus yöllä.
*muoks* Näköjään olenkin kirjautunut viimeksi eilen aamulla klo 7.11.
Ei tietäisi. Ja tässä voi kirjoitella mustana olematta silti kirjautunut vaikka parikin päivää, jos haluaa. Tietysti sellanen viimeksi kirjautuneet -lista voisi olla olemassa, jos joku sellaista tarvitsee.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin no, sitähän ei tietäisikään onko siinä koneen äärellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei tietäisi. Ja tässä voi kirjoitella mustana olematta silti kirjautunut vaikka parikin päivää, jos haluaa. Tietysti sellanen viimeksi kirjautuneet -lista voisi olla olemassa, jos joku sellaista tarvitsee.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin no, sitähän ei tietäisikään onko siinä koneen äärellä.
Mutta ethän sä kuitenkaan tietäisi, onko ne tutut paikalla vai ei. Esim mä en ole nyt paikalla. Olen kirjautunut viimeksi eilen klo 7.11 ja jossain vaiheessa olen tipahtanut ulos niin, että en ole enää kirjautunut. Tässä mä kuitenkin kirjoittelen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:En mä sitä tarvii mihinkään, se kuitenkin häiritsee kun on tottunut kattoo onks ne tutut paikalla :saint: Profiilien kaivelemiseen en oo lähtenyt, liian vaikeeks tehty sekin. *valivali*
![]()