Mä haluaisin pukea nättejä vaatteita, mutta ei mulla oo rahaa ostaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kulahtanut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kulahtanut

Vieras
Eikä oo varaa käydä kampaajalla. Aina mulla on ne samat pesussa haalistuneet vaatteet...hyvä kun kehtaa ruokakaupassa käydä. Kengätkin on niin vanhat, että äiti on ne sillon ostanut mulle kun asuin vielä kotona =(

Kumma juttu sinänsä, kun lapselle mulla kyllä on rahaa ostaa vaatteita. Sillä on aina nätit vaatteet päällä.

Eikä täällä ole mitään kirpputoreja, mistä löytäisi kivoja vaatteita. Mistä te, joilla ei ole paljoa rahaa, ostatte vaatteenne? Ja kuinka usein?

hooämmässä on edullisia ja kivoja vaatteita. Myös vero moda JA Only... Gina Tricot on myös halpa.. nuissa itse shoppailen.. jaaa ehkä kerrran kuussa tulee joku ostettua.

Mä ostan H&M:ltä, Lindexistä, GinaTricotista jne. Tiedän, ettei se ole ekologisesti eikä eettisesti järkevää, mut kukkaronnyörit ei anna periksi enempää. Enkä mä kuitenkaan halua missään ryysyissäkään kulkea...

Aloitan heti ilkäesti, mutta mielestäni on aivan karmean näköistä kun lapset on puettu vimpan päälle mutta vanhemmat ovat ihan kulahtaneita lumppuläjiä, not good. Samaa perhettähän sitä kuitenkin ollaan :-).
Itse en lähtisi H & M ym halpislinjalle, niiden vaatteista kun tulee äkkiä kulahtaneita ja lumpun oloisia. Pääkaupunkiseudulta löytyy useampi kirppis joissa myydään erittäin hyväkuntoisia, aikaa kestäviä laatuvaatteita ( itse ostanut mm uudenveroista Sandia, Burberrya, Ralph Laurenia täysin naurettavalla hinnalla. Olen vaatetusalan ammattilainen itse ). Panostaisin sinuna siis kestävään tyyliin. Huutonet on myös hyvä ostospaikka, sieltä löytynyt vaikka mitä lapselle , itselle ja miehelle :-).

Yhteistyössä