Mä haluaisin niin laihtua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saara

Vieras
Mutta mistä saan sen inspiksen. Viikko menee hyvin, sit taas tulee 2 vk alamäki. Sais edes kesäksi 15 kg pois, lopun 10 kg syksyksi, mutta mistä motivaatio, mistä. Kertokaa te jotka olette laihduttaneet tai laihdutatte?

15 kg kesäksi on paljon ja kova tahti! Mä olen laihduttanut 15 kiloa vuodessa. Vielä on matkaa reilu 10, mutta ei haittaa. Olen just ja tasan tarkkaan muuttanut sen verran elintapoja, että lähtee vähän kuin itsestään :) Ei tarvii mitään suurta motivaatiota eikä varmana tule takaisin!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
15 kg kesäksi on paljon ja kova tahti! Mä olen laihduttanut 15 kiloa vuodessa. Vielä on matkaa reilu 10, mutta ei haittaa. Olen just ja tasan tarkkaan muuttanut sen verran elintapoja, että lähtee vähän kuin itsestään :) Ei tarvii mitään suurta motivaatiota eikä varmana tule takaisin!

Milla keinoin oot laihduttanu?

Alkuperäinen kirjoittaja Läski:
Mulla on joku 30 kiloa ylimääräistä, ja tosiaan pitäisi laihdutaa jo terveyden takia. Syön vain aina kun olen yksin kotona, tylsyyteen ja muuten vaan.

Sama vika, tylsyyteen tulee syötyä, aina kun katselee jotain ohjelmaa tai surffaa netissä niin pitäisi jotain syödä.

Alkuperäinen kirjoittaja niina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Milla keinoin oot laihduttanu?

Mä oon just lisännyt liikunnan ja kasvisten määrää :) Tommosilla pienillä jutuilla sit tulee paljon pitkän ajan kanssa...

Yhteistyössä