Mä haluaisin niin kovasti voittaa lotossa tai jossan muussa pelissä ison kasan rahaa, tai saada sen jostain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rahavoitosta haaveileva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rahavoitosta haaveileva

Vieras
Mutta haaveeksi taitaa jäädä, kun en kenossa voita muutamaa euroa enempää koskaan ja lotossa ei yleensä tule yhtään mitään.

Minä vaan niin haluaisin tehdä tuon kylppäriremontin ja se tulee syömään rahaa ihan kiitettävästi, kun vessa pitäisi siirtää ja koko tila menee varmaan pohjia myöten sekin uusiksi.
Säästämistä yritän, mutta se on vaan niin hidasta ja aina tulee jotain rahareikiä, joihin ne säästöt tuppaa hupenemaan, kun on vähän saanut kasaan.

Niin tai sitten pitäisi löytää jostain se rikas mies, mutta sekään ei näytä kauhean todennäköiseltä tällä hetkellä :)

No se pitäisi päävoitto voittaa kun ne muut voitot on niin pieniä. Itse sain keväällä 6+0 oikein lotossa mutta ei siitäkään saanut kuin 1500e.
Ja kyllä, meitä on muitakin jotka samasta haaveilevat. :)

Mäkin haluaisin kovasti, mutta se voi olla hiukka haastavaa kun ei tule lotottua eikä muutenkaan pelattua rahapelejä : /

Mies vois mielellään tuosta rikastua, mutta se nyt on vielä epätodennäköisempää ainakaan sillä alalla mille on suuntautumassa.. Pitää vissiin kehittää jostain se rikas ameriikan setä joka periyttää miljoonansa kauan kadoksissa olleelle sukulaistytölleen :D

Muutama vuosi sitten sain perintönä 150 000 € ja se oli mulle kuin lottovoitto. Tosin velikin sai saman verran, vaikka ei sitä mitenkään olis ansainnut. Ikinä ei ollut yhteydessä edesmenneeseen vanhempaansa. Renttuili vaan ja kännissä joskus soitti, kun fyrkat oli loppu.

[QUOTE="vieras";22053794]Muutama vuosi sitten sain perintönä 150 000 € ja se oli mulle kuin lottovoitto. Tosin velikin sai saman verran, vaikka ei sitä mitenkään olis ansainnut. Ikinä ei ollut yhteydessä edesmenneeseen vanhempaansa. Renttuili vaan ja kännissä joskus soitti, kun fyrkat oli loppu.[/QUOTE]

Perintöä ei ansaita, vaan se lankeaa perillisille luonnostaan.

Yhteistyössä