mä googletin mun sokkotreffi kaverin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sokkotreffit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sokkotreffit

Vieras
ja voi ei,sehän ei olekaan se jonka kuvittelin sen olevan:( Ja tää kenet googlasin ni on takuuvarmasti se sokkotreffi kaveri kun on samat kiinnostuksen aiheet ja nimi,synt.aika ja kaupunki ym ni kaikki on samaa mitä mulle kertoillut.Sano olevansa normaalivartaloinen ni tää on joku mahakas:( ja sen piti olla tumma,no eihän tossa kuvassa ollut ees hiuksia. Mä olin ihan varma et tää on sellanen jonka tiedän entuudestaaan mutta ei se ollutkaan.Oikeesti nyt en tiedä mitä tehdä...? okei ei sais ulkonäkö merkata mutta oikeesti nyt tekis mieli perua koko tapaaminen.Paljon vanhemman näkönenki on mitä ikää on.En mä kehtaa enää ees perua kun on jo kirjoteltu useampi päivä.Nyt ymmärrän miksei se ole pyytänyt kuvaa multa...ei halua et mä näen sen kuvan koska ajattelee et ei ainakaan sit kukaan tuu treffeille.No,eikai se nyt rumakaan ollut mutta oikeesti ei kyl kuvan perusteella sytytä yhtään ja se maha...onko se normaalivartaloinen jos on mahaa selvästi?

No ei kai se mitään maksa jos nyt kuitenkin käyt vielä katsomassa livenä, ei se kuva aina kaikkea kerro, eikä varmaan ole luonteena kaikkein kamalimmasta päästä jos kerran olet suostunut tapaamiseen...?

ps.oletkos muuten itse kuinka upea ilmestys? ;)

Mä menisin ainakin tapaamiseen,ja katsoisin avoimella mielellä mitä tulee.Ulkonäkö ei kuitenkaan ainakaan minulla ole se tärkein kriteeri kumppania etsiessä.

ONhan se voinut laihtuakin kuvan oton jälkeen. Mun mielestä käy vaan, jos sit onkin komeampi livenä.

Mun aviomies, jonka tapasin siis alunperin netin kautta vuosikausia sitten, näytti mun mielestä kuvissa vähän hassulle. Sillä oli joku lippis päässä, ja musta se näytti tenavalle. :) Mutta menin treffeille, kun oli muuten niin kiva, ja hyvä niin. Nyt on pian neljä vuotta oltu naimisissa ja lapsia pari. Tosi hyvä liitto on meillä.

Ootko 110% varma, että kyseessä on sama henkilö? Ja jos onkin, niin onhan ihminen voinut muuttua siitäkin kuvasta.

Ja ennen kaikkea; milloin ihmisistä on tullut näin ulkonäkökeskeisiä? Jos juttu kulkee ja ihminen miellyttää, niin onko niillä hiuksilla tai mahan koolla niin väliä?

[QUOTE="Jep";26239755]No ei kai se mitään maksa jos nyt kuitenkin käyt vielä katsomassa livenä, ei se kuva aina kaikkea kerro, eikä varmaan ole luonteena kaikkein kamalimmasta päästä jos kerran olet suostunut tapaamiseen...?

ps.oletkos muuten itse kuinka upea ilmestys? ;)[/QUOTE]

no sehän se kun meillä on niin samanmoisia ajatuksia ja tykätään samoista asioista ja se tuntuu ihan mukavalta mutta kun luulin se ihan varmana olevan eräs toinen mies joka on niin herkun näkönen ja nyt se ei olekaan sitten kai se.Joo,ei saa ulkonäkö merkata mutta olen sitten kai pinnallinen tai jotain mutta kyllä kumppanin pitää miellyttää myös silmää. Ja en,en ole minäkään mikään upea ihan tavallinen tallukka ja eikä sitä ole sanottu et mä(kään) miellyttäisin sen silmää.
Mutta kai se on mentävä kun on luvattu...eikai siinä mitään menetä.ton näkönen heppu nyt ei ainakaan pelota vaikka toki tapaamme ihan julkisella paikalla.

[QUOTE="tiitii";26239779]Mä menisin ainakin tapaamiseen,ja katsoisin avoimella mielellä mitä tulee.Ulkonäkö ei kuitenkaan ainakaan minulla ole se tärkein kriteeri kumppania etsiessä.[/QUOTE]

Juu,kyllä mä sitten kai menen kun on niin sanonut et tunnun niin mukavalta ym ni en kai sitten voi ohareita tehdä.

Ootko 110% varma, että kyseessä on sama henkilö? Ja jos onkin, niin onhan ihminen voinut muuttua siitäkin kuvasta.

Ja ennen kaikkea; milloin ihmisistä on tullut näin ulkonäkökeskeisiä? Jos juttu kulkee ja ihminen miellyttää, niin onko niillä hiuksilla tai mahan koolla niin väliä?

No kyllä oikeestaan olen varma,koska ammatti,nimi,synt.aika,musiikkimaku,lempi ohjelmat,harrastukset kaikki ne on samoja mitä mulle kerto,jopa työpaikka.Sen nimellä tuli ihan hirveesti vastauksia.

No,kyllä mun mielestä ihmisen täytyy ees hiukan miellyttää myös silmää jos sitä meinaa pidemmän aikaa katsoa.

Ite oon muuten huomannu sellasen jutun, että kun ihmiseen ihastuu ja tykästyy enemmänkin, niin jotenkin se ulkonäkökin vaikuttaa heti paljon paremmalta. :p

oon muuten huomannut, että kun alussa sulkee silmänsä siltä ei-miellyttävältä ulkonäöltä, niin sitten kun se arki koittaa, ja tulee niitä erimielisyyksiäkin väistämättä kuvioihin, niin se toisen ruma pärstä alkaa ihan helvetisti vituttaa.

Nooooo.... on minuakin googlen perusteella luultu lääketieteen tohtoriksi ja yliopistotutkijaksi :D
Samalla paikkakunnalla asuva ja saman ikäinen kaimani nimittäin on, mutta minusta ei google kerro yhtään mitään.

Hehe tulee mieleen kun eräs kamu kertoi just eilen että hän on menossa sokkotreffeille jonkun kanssa TÄNÄÄN ja sitä pelottaa että tyyppi ei olekkaan hyvännäköinen. :D

Itse en ole mikään kaunokainen mutta kyllä noita miehiä on silti riittänyt kiitettävästi. Jos kiinnostukset menee yhteen ja juttua riittää niin mikäpä parempaa. Ulkonäköä voi aina kehittää vaikka menemällä yhdessä urheilemaan jos se maha haittaa. Siinäpä teette yhdessä hälle unelmavartalon ja lisäksi yksi yhteinen harrastus.

Yhteistyössä