mä en ymmärrä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Siis nyt on uutisissa että koteihin halutaan täys tupakointikielto...

Kuinka ne sit polttaisi jotka kotona lasten kanssa... lapset yksin kotiin ja tupakille korttelin päähän? Huoh.... No saas nähä mitä meinaavat, mut kyl aion edelleen parvekkeella nauttia omat sauhuni... onneksi ei oo naapureita ketkä valittaisi....

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Siis nyt on uutisissa että koteihin halutaan täys tupakointikielto...

Kuinka ne sit polttaisi jotka kotona lasten kanssa... lapset yksin kotiin ja tupakille korttelin päähän? Huoh.... No saas nähä mitä meinaavat, mut kyl aion edelleen parvekkeella nauttia omat sauhuni... onneksi ei oo naapureita ketkä valittaisi....

No varmaan kuule tarkotuksena ois, ettei kukaan enää savustais niitä lapsiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja OssiOmenankukka:
Mietippä niitä, joiden asunnon alapuolella olevalla parvekkeella poltetaan...

meillä polttaa kaikki naapurit tässä ympärillä. että eipä tulis mieleen kuivata pyykkiä parvekkeella...

mutta miten moni polttaa sitten sisällä jos partsilla ei saa polttaa? vai mitä tää tupakointikielto tarkottaa?

juu juu, mut sanoinki et onneksi meillä ei ole naapureita :) et mun ei tarvii sen puoleen varoa. En tiiä tarkottivatko tolla sisällä polttamista vai mitä... mut en kyl itekkään polta sisällä, ei tulis mielenkään :)

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja OssiOmenankukka:
Mietippä niitä, joiden asunnon alapuolella olevalla parvekkeella poltetaan...

meillä polttaa kaikki naapurit tässä ympärillä. että eipä tulis mieleen kuivata pyykkiä parvekkeella...

mutta miten moni polttaa sitten sisällä jos partsilla ei saa polttaa? vai mitä tää tupakointikielto tarkottaa?

Varmaan kohta tulee koppeja kadun varsiin joihin saa mennä kessuttelemaan.. Mun mielestä tupakoitsijat saa polttaa niin paljon ku haluaa, jos siitä ei ole muille haittaa.. mut ei tunnu kivalle olla tupakan savussa, kun jonkun mulkeron pitää polttaa just tuossa liukuoven edessä.. tai sitten vahtia kaksivuotiasta (joka noukkii kaiken maasta) ettei noukkis tupakantumppejakin...

Yhteistyössä