Mä itse saan sen sillä 4? ja oliko lisää menee yhdet farkut ja muutenkin joillakin on melkoiset postarit,sellaisilta en edes huuda itse mitään :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mä en kyllä ole keksinyt miten olisin saanut farkkuja halvemmalla lähetettyä. Sen verran iso paketti siitä tuli.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mä en kyllä ole keksinyt miten olisin saanut farkkuja halvemmalla lähetettyä. Sen verran iso paketti siitä tuli.
Mä ostan postista sellasen pahvisen kuoren,minne saan ne mahtumaan ja postarit on sen pikkasen päälle 4?,paksuus on vissiin sen 3cm
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Huutiksessa noi helposti kuoret on kätevämpiä,vaikkei halvempia olekaan,ei tarvitse sämpläillä noiden postimerkkien kanssa.
Toki ne pelkät isotkin valkoiset kuoret jotain maksaa,joten ei nekään kauhean paljon halvemmaksi tule.
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mä en kyllä ole keksinyt miten olisin saanut farkkuja halvemmalla lähetettyä. Sen verran iso paketti siitä tuli.
Mä ostan postista sellasen pahvisen kuoren,minne saan ne mahtumaan ja postarit on sen pikkasen päälle 4?,paksuus on vissiin sen 3cm
Mutta tällöinhän sulle tulee lisää menoa siitä ostamastasi pahvikuoresta :/ Maksatko sen siis omasta pussista vai pyydätkö ostajalta vai sisällytätkö tuotteen hintaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mä en kyllä ole keksinyt miten olisin saanut farkkuja halvemmalla lähetettyä. Sen verran iso paketti siitä tuli.
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:Siis jotkut ohuet pillifarkut pilipalivetoketjulla saattaa varmasti mennä kirjeenäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mä en kyllä ole keksinyt miten olisin saanut farkkuja halvemmalla lähetettyä. Sen verran iso paketti siitä tuli.
Puhutko aikuisten vai lasten farkuista? Ja postitatko postissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mä en kyllä ole keksinyt miten olisin saanut farkkuja halvemmalla lähetettyä. Sen verran iso paketti siitä tuli.
Aikuisten ja ihan postiin ne vien.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mä en kyllä ole keksinyt miten olisin saanut farkkuja halvemmalla lähetettyä. Sen verran iso paketti siitä tuli.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mä en kyllä ole keksinyt miten olisin saanut farkkuja halvemmalla lähetettyä. Sen verran iso paketti siitä tuli.
Siis ne on painanut sitten alle 250g???
Mun 2v tytönkin vuorelliset farkut painaa enemmän...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kevysiä farkkuja on bad virgin myyny, onko ne ihan loppuun kulutettuja ja ohentuneita? mä myyn aika uudenveroisia tuotteita ja ei toivookaan, että jotkut onlyn farkut saisin alle kolmeen senttiin mahdutettua.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mä en kyllä ole keksinyt miten olisin saanut farkkuja halvemmalla lähetettyä. Sen verran iso paketti siitä tuli.
Eiku korjaan!!![]()
Kirjeenä siis olet saanut ne menemään, niin silloin alle 1000g menee 4,50?.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mä en kyllä ole keksinyt miten olisin saanut farkkuja halvemmalla lähetettyä. Sen verran iso paketti siitä tuli.
Eiku korjaan!!![]()
Kirjeenä siis olet saanut ne menemään, niin silloin alle 1000g menee 4,50?.
Juu,kirjeenä hyvinkin =) Ja tosiaan ton 4,50? se maksaa,säästyy ostajaltakin monta euroa.
Joissain tapauksessa Helposti-kuoret voi tulla paljonkin halvemmaksi. Ne saa kuitenkin painaa sen 500g ja sen painoinen tavallinen kirje maksaa jo 3?.Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Huutiksessa noi helposti kuoret on kätevämpiä,vaikkei halvempia olekaan,ei tarvitse sämpläillä noiden postimerkkien kanssa.
Toki ne pelkät isotkin valkoiset kuoret jotain maksaa,joten ei nekään kauhean paljon halvemmaksi tule.
Mä luulin että joissan tapauksissa ne ois kannattavampia :ashamed:
Mä postitat kierrätysmatskuilla eli postitusmateriaali ei maksa mulle mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Huutiksessa noi helposti kuoret on kätevämpiä,vaikkei halvempia olekaan,ei tarvitse sämpläillä noiden postimerkkien kanssa.