Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka....

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
...ovat tyytyväisiä, jos eivät osaa perusjuttuja yleisimmistä kielistä. Eivät puhu/ymmärrä kuin ala-astetason englantia, ruotsista osaavat sanoa että "Jag heter Matti Nykänen", eivätkä ymmärrä kaikkein tavallisimpien asioiden selityksiä fysiikan lakien mukaan, eivätkä tiedä perusasioita terveydestä ja sen ylläpitämisestä, eivätkä tiedä perusasioita historiasta yms. Mä ymmärrän, että kaikki eivät ole hyviä joka asiassa, se ei ole pointti tässä. Mutta siis, että voi olla tyytyväinen vaikka ei tajuaisikaan mistään mitään :o

Mä nyt en koe tarpeelliseksi osata ruotsia kuin ne pakolliset pääsykokeista läpi päästävät jutut jne. Mun elämään se ei vaikuta mitenkään, että osaan sanoa vain sen när går nästä bussen till slussenin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
...ovat tyytyväisiä, jos eivät osaa perusjuttuja yleisimmistä kielistä. Eivät puhu/ymmärrä kuin ala-astetason englantia, ruotsista osaavat sanoa että "Jag heter Matti Nykänen", eivätkä ymmärrä kaikkein tavallisimpien asioiden selityksiä fysiikan lakien mukaan, eivätkä tiedä perusasioita terveydestä ja sen ylläpitämisestä, eivätkä tiedä perusasioita historiasta yms. Mä ymmärrän, että kaikki eivät ole hyviä joka asiassa, se ei ole pointti tässä. Mutta siis, että voi olla tyytyväinen vaikka ei tajuaisikaan mistään mitään :o

Siis mä en nyt ymmärtänyt sun pointtias? mitä haet tuolla? noista asioistako elämän tyytyväisyys on kiinni???? kuule mulla se on jotain ihan muuta! Kyllä täs elämäs on kuule kaikki muu tärkeämpää kuin tietää jotain pyramideista. Siis todellakaan en nyt ihan vissiin ymmärtänyt

Ei ehkä ihan sama asia, mutta minä olen erittäin onnellinen siitä ettei mulla kiinnosta mikään tieteellinen tai historiallinen fakta. Mies katsoo ja lukee kaikkia tiedejuttuja ja menettää samalla sen ajan minkä minä käytän elämiseen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Ainoa listassas minkä osaan, on perustiedot terveydestä. Ja mua se ei haittaa pätkääkään.

On hirveästi asioita joita MÄ en ymmärrä mutta en jaksa listata.

Täällä juuri samoin! Ja olen elämään ja kaikkeen muuhunkin enemän kuin tyytyväinen! Olen maailman onnellisin ja tyytyväisin ihminen. Mitä ihmettä mä noilla tiedoilla teen mitä ap mainitsi???

Alkuperäinen kirjoittaja elämän kevät:
Ainoa listassas minkä osaan, on perustiedot terveydestä. Ja mua se ei haittaa pätkääkään.

Täällä juuri samoin! Ja olen elämään ja kaikkeen muuhunkin enemän kuin tyytyväinen! Olen maailman onnellisin ja tyytyväisin ihminen. Mitä ihmettä mä noilla tiedoilla teen mitä ap mainitsi???

:laugh: Just tota mä tarkoitin. :snotty:

Minä olen jo luovuttanut. Maailmassa on niin paljon tietoa, että ei millään muista eikä opi kaikkea. Minä opiskelen ja opiskelen, ja sitä mukaa kun opiskelen niin unohdan vanhan. En kyl ole tyytyväinen tilanteeseen, mutta ei sitä voi kaikkea itseltä vaatiakaan. :)

Ymmärrän pointtisi kyllä. Toisaalta ovatko nämä ns. "vaatimattomat" ihmiset onnellisempia, kun eivät vaadi itseltään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja elämän kevät:

:laugh: Just tota mä tarkoitin. :snotty:

siis selitätkö tarkemmin, en ymmärtänyt? kun on pikkasen höntti niin ei tunnu niin pahalta =)(

Mä oon kuules ihan eri asioista elämässä tyytyväinen... Mulla on terveet lapset, ihana koti ja rakastava mies.

En ole edes ajatellut vaipua itsesääliin "kun en mä ruotsiakaan osaa" :D

Yhteistyössä