H
hermo
Vieras
äidin uutta miesystävää ja mulla on siitä huono omatunto
Se mies puhuu ihan taukoamatta ja todella kovaan ääneen. Kukaan muu ei saa puheenvuoroa, kun se puhuu ja jos yrittää äidin kanssa puhua, niin se alkaa hölöttää jotain puuta heinää päälle. Sama juttu puhelimessa, yritin puhua äidille, niin se huutelee ja höpöttää siinä puhelimen vieressä, ettei kukaan voi keskittyä puheluun.
Toissa päivänä ne kävi täälä ja mies alkoi paasata meille tupakan poltosta, aikuisille ihisille piti 45min saarnan, niin ku ei itse jo tajuaisi, että lopettaminen olis järkevää :/ Sillon mä olin kyllä jo aivan kiehumispisteessä ja äitikin sen huomasi, ja oli käskenyt miehen pyytää meiltä anteeksi.
Inhottaa vaan miettiä, että tuo hölöttäja tulee olemaan aina tuola, kun menee äitin luo kylään, mistään keskustelusta ei tuu enää mitään... äiti on ollu todella hyvä juttukaveri ja sille on voinu puhua kaikesta, mutta eipä paljon enää puhuta, kun tuo mies höpöttää aina päälle
Kiitos kun sain purkautua
Teki kyllä välillä mieli huuta sille miehelle, että oo nyt edes hetki hiljaa. Luulis että pitkälti yli 60-vuotias tajuaa että muillekin täytyy antaa puheenvuoro, jotenkin tuntuu todella epäkohteliaalta :/
Toissa päivänä ne kävi täälä ja mies alkoi paasata meille tupakan poltosta, aikuisille ihisille piti 45min saarnan, niin ku ei itse jo tajuaisi, että lopettaminen olis järkevää :/ Sillon mä olin kyllä jo aivan kiehumispisteessä ja äitikin sen huomasi, ja oli käskenyt miehen pyytää meiltä anteeksi.
Inhottaa vaan miettiä, että tuo hölöttäja tulee olemaan aina tuola, kun menee äitin luo kylään, mistään keskustelusta ei tuu enää mitään... äiti on ollu todella hyvä juttukaveri ja sille on voinu puhua kaikesta, mutta eipä paljon enää puhuta, kun tuo mies höpöttää aina päälle
Kiitos kun sain purkautua