mä en voi olla raskaana! ei,ei,ei!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
miten ihminen voikin olla niin typerä.
lopetin tosiaan ehkäisypillerit kun lahjoitan munasoluja (tein jo yhden aloituksen..)
pillerit lopetin perjantaina ja kuvittelin jostainsyystä että ehkäsyteho säilyy sen 7 päivää. mutta en idioottina tajunnut että ei se sitten säily se ehkäsyteho jos ei aloita seuraavaa laattaa pillereitä!
entiä johtuisko mun oireet,vatsan nipistely ja valkovuoto vaan luulotaudista vai oikeesti odotuksesta.
joku tuolla kysyi kuinka aikasin on oireet alkanu ja nyt pelottaa vielä enemmän!

ollaan käytetty nyt kondomia,mutta jos vahinko on tapahtunu ni turhaa tääkin.

Alkuperäinen kirjoittaja no tuota:
Tuskin ootkaan. Kuulostaa aika epätodennäköiseltä, jos kerran kondomiakin olette käyttäneet.

ei ollut kondomia tuollakerralla kun kuvittelin että ehkäsyteho säilyy sen 7 päivää. ruvettiin käyttään vasta myöhemmin senjälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja dd:
no tuskin olet.

monesti raskaus kyllä alkaa tuollailailla kun ovulaatio tulee kun ehkäsypillerit lopettaa eikä tauonjälkeen aloita uutta satsia enää.
jos harrastaa seksiä tauon aikana varsinkin loppupuolella on suuri vaara raskautua. siittiöt elää jopa 5 päivää. siinä on 5 päivää niillä aikaa odotella irtooko munasolu..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
no tuskin olet.

monesti raskaus kyllä alkaa tuollailailla kun ovulaatio tulee kun ehkäsypillerit lopettaa eikä tauonjälkeen aloita uutta satsia enää.
jos harrastaa seksiä tauon aikana varsinkin loppupuolella on suuri vaara raskautua. siittiöt elää jopa 5 päivää. siinä on 5 päivää niillä aikaa odotella irtooko munasolu..

ja joo monesti ei tule ekasta kierrosta raskaaksi kun lopettaa pillerit.

turha tätä jankata, on tai ei ole raskaana.
itse olen sitä mieltä, että tuskin...

Mistä keksit heti tänne tulla? ei itselle olis kaks plus tullu ekana mileen muuta kuin provona.
Ja niin makaa kuin petaa, kanna vastuusi teoistasi. Aikuinen ihminen kyllä osaa ajatella

Kyllähän pillereissä säilyy se ehkäisyteho sen 7 päivää JOS niitä on syönyt tunnollisesti ensin sen 3 viikkoa. Sehän on IHAN TÄYSIN normaalia. Joka kertahan siinä pidetään se taukoviikko, joka on 7 päivää, ennen kuin aloitetaan uusi laattaa ja se ehkäisytehohan säilyy sen ajan. Tuliko sulle vuoto ihan tavallisesti sillon kun lopetit?

Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:
Mistä keksit heti tänne tulla? ei itselle olis kaks plus tullu ekana mileen muuta kuin provona.
Ja niin makaa kuin petaa, kanna vastuusi teoistasi. Aikuinen ihminen kyllä osaa ajatella

oon palstaillu täälä jotain 3 vuotta.. mulla on lapsiakin kolme =)

ja juu,se on selvitetty että ehkäisyteho säilyy sen 7 päivää kun on tauolla,mutta vaan jos alottaa uuden laatan. ja tosiaan meillä oli seksiä tuona 7 päivänä tauosta sillon oli jo välivuoto loppunu ja ois pitäny alottaa uus satsi sitten.
voihan se olla ovulaatiokin,en muista kun oon ollu joko raskaana tai syöny pillereitä =/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis kauan siitä viimeisestä laatasta on? onko oikeasti menkkojen aika kuinka lähellä? luovutatko nyt munasoluja? voisiko olla oire niistä lääkkeistä?

viimeisen pillerin ottamisesta on kohta kaksviikkoo. ja kun ensimmäistä luonnollista kiertoa odottelen niin en voi tietää ollenkaan koska kuukautiset alkaa.
mulla on vielä yhdet verikokeet edessä kunhan noi menkat joskus toivottavasti tulee ja vasta sitten alkaa hormonihoito.

mulla ei oo ollut tämmösiä oloja kun oon syöny pillereitä. ja kun on ollu oon ollu raskaana. oon tullu tosi helposti raskaaksi jopa imetyksestä huolimatta heti synnytyksenjälkeen.
toki nää tuntemukset voi olla jotain muutakin,mutta ovulaatioon en usko kun nää on kestäny niin montapäivää.

testaamisesta,entiedä näkyiskö vielä. enkä varmaan uskalla testiä tehdä! pakokauhu iskee.

Alkuperäinen kirjoittaja Petite:
Mulla tuli pillerikierron jälkeisenä ekana luomukiertona ihan järkyt oviskivut ja kesti n.5päivää enkä ollut raskaana. Että kyllä sekin on mahdollista.

toivottavasti ois näin!
rupes vaan pelottaan se että kun elimistö ei saakkaan sitä seuraavaa pilleriä ni se irrottaa munasolun jollon voi tietty tulla raskaaks. ja me harrastettiin suojaamatonta seksiä just niihin aikoihin.
eihän sitä tiedä kun odottamalla,ja toivon syvästi etten ole raskaana. tarkotus ei ollut saada ittelle lasta vaan antaa mahdolisuus jollekkin toiselle saada se..

Yhteistyössä