Mä en voi nauttia seksistä ikinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lalla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lalla"

Vieras
Mulla on niin huono itsetunto alasti mun kropasta kun olla ja voi. Oon laihtunut 20 kg, vielä 15 kg pudotettavana, mutta mun kroppa on mennyt kauheempaa suuntaan vaikka kiinteyttänyt. Joskus krapulas pystyin vielä nauttiin, mutta en siinäkään enään. Kännissä pystyn mutta ei oo himoja sillo, usein nyt senkään takia juoda :( Pilaan kaikki mies suhteeni siihen ku en kehtaa olla alasti, häpeilen kauheesti. Ei ole laihtuminen auttanut.

175/85. Kirurgiaan mulla ei ole varaa, en tie tosta psykoterapiasta. Vois kai sitä todeta että on huono itsetunto muutenkin. Lihavan paljon paljon parempi itsetunto.

[QUOTE="Lalla";24222768]Mulla on niin huono itsetunto alasti mun kropasta kun olla ja voi. Oon laihtunut 20 kg, vielä 15 kg pudotettavana, mutta mun kroppa on mennyt kauheempaa suuntaan vaikka kiinteyttänyt. Joskus krapulas pystyin vielä nauttiin, mutta en siinäkään enään. Kännissä pystyn mutta ei oo himoja sillo, usein nyt senkään takia juoda :( Pilaan kaikki mies suhteeni siihen ku en kehtaa olla alasti, häpeilen kauheesti. Ei ole laihtuminen auttanut.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

No, mäkin oon lihonu, oon yli 70 kiloa ja 163 cm. Lisäksi mulla on hirsutismi ja etenkin reidet niin karvaset, että hävettää. Ei oo rahaa mennä laserhoitohin niitä poistattamaan. Ei ole kaunis olo. :(

Vahvista itsetuntoasi, etsi netistä sivuja hyvästä itsetunnosta tai kirjastosta kirjoja.
Aloita itsetunnon kohottaminen, sanomalla joka päivä itsellesi, että olet ihana, upea nainen kaikkine vikoinesi. :)

Kukaan ei ole täydellinen ihminen, jokaisella on jotain parannettavaa, mutta siulla ja kaikkilla muillakin on oikeus nauttia seksistä häpeilemättä.

Älä häpeile kroppaasi ja alastomuutta seksin aikana, ei miehet yleensä arvostele ja nää kaikkia pieniä vikoja kropassa.
Heittäydy rohkeasti seksiin ilman häpeää ja unohda kroppa ja viat. :)

Miulla on ylipainoa eikä rinnat ole enää terhakat, mutta en häpeä yhtään itseäni seksin aikana ja mieheni edessä, vaan nautin täysin ja mieskin huomaa sen ja arvostaa sitä. :)

Viimeksi muokattu: