V
vierailija
Vieras
En ole koskaan saanut sellaista ihmistä, johon olisin ollut oikeasti ihastunut. Pari kertaa olen "melkein" onnistunutkin, mutta aina ne jutut ovat menneet jollain lailla pieleen. Suhteissa olen ollut vain sellaisten kanssa, joista olen kyllä tykännyt, mutta joiden kanssa se suuri intohimo on jäänyt saamatta. Pari vuotta sitten petyin rankasti, kun kenties suurin rakastuminen päättyi lupaavasta alusta huolimatta pettymykseen. Ja en vaan sen jälkeen ole löytänyt ketään kiinnostavaa. Nyt olen aloittamassa suhdetta ihmisen kanssa, joka on kyllä minuun hyvin ihastunut, mutta minulle hän on lähinnä kaveri. Itsestä tuntuu siltä kuin olisi aloittamassa jotain panokaverijuttua. Siis tosi ihana ihminen, mutta ei herätä romanttisia tai seksuaalisia tunteita.
Miksi sitten aloitan suhteen? Koska en halua elää täysin ilman seksiä ja läheisyyttä. Yhteenmuuttoa tms en kaipaa enkä kovin tiivistä yhdessäoloa - joskaan nämä eivät haittaisi minua, jos olisin rakastunut. Tuntuu, että elän ihan puolittaisella liekillä. En varmaan ikinä saa kokea molemminpuolista rakastumista, josta tulisi oikeasti suhde. Välillä tuntuu, ettei tämänkään suhteen aloittaminen ole oikein, mutta en mä JAKSA elää täysin selibaatissa kuin joku aseksuaali.
Niin ja yhden illan jutut eivät ole vaihtoehto, ei myöskään mikään deittipalstalta löydetty "vain seksiä" -juttu. Haluan kuitenkin seksisuhteessakin henkistä kohtaamista. Ja eipä tässä ole ketään muutakaan löytynyt - edes pelkkään seksiin.
Miksi sitten aloitan suhteen? Koska en halua elää täysin ilman seksiä ja läheisyyttä. Yhteenmuuttoa tms en kaipaa enkä kovin tiivistä yhdessäoloa - joskaan nämä eivät haittaisi minua, jos olisin rakastunut. Tuntuu, että elän ihan puolittaisella liekillä. En varmaan ikinä saa kokea molemminpuolista rakastumista, josta tulisi oikeasti suhde. Välillä tuntuu, ettei tämänkään suhteen aloittaminen ole oikein, mutta en mä JAKSA elää täysin selibaatissa kuin joku aseksuaali.
Niin ja yhden illan jutut eivät ole vaihtoehto, ei myöskään mikään deittipalstalta löydetty "vain seksiä" -juttu. Haluan kuitenkin seksisuhteessakin henkistä kohtaamista. Ja eipä tässä ole ketään muutakaan löytynyt - edes pelkkään seksiin.