Mä en vaan enää jaksa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei voi mustana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei voi mustana

Vieras
pakko vaan tää jonnekkin on purkaa... Liian villi kesä takana ja kaikkea ihan älytöntä. Pahinta on, että olen retkahtanut takaisin huumeiden käyttöön, vaikka kuivilla jo yli 5vuotta.... En voi hakeutua edes minnekkään hoitoon, lapset vietäisiin multa.. Voi vee että tää on paskaa.....

Mies linnassa.... Ei ole oikein ketään, kuka voisi lapsia hoitaa.. Nyt olivat mummolassa kesä, ja näin pääsi käymään.

Ja sulle joka kysyi miksi retkahdin, niin en todellakaan tiedä!!!!! Olin liian kännissä....

Alkuperäinen kirjoittaja ei voi mustana:
En voi hakeutua edes minnekkään hoitoon, lapset vietäisiin multa.. Voi vee että tää on paskaa.....

Suomessa on erittäin vaikea "ottaa lapsia" keltään, koska resurssit on niin pienet. Hienoa että olet itse huolissasi tilanteestasi. Oletko kuitenkin aivan varma, että lapsilla on kanssasi niin hyvä olla kuin mahdollista, tarkoitan jos käytät ja olet päihtyneenä? Ehkäpä olisikin parempi, että lapset pääsisivät jonnekin muualle siksi aikaa että saat taas pähteidenkäyttösi hallintaan?

Ilman muuta heti hoiutoon ja lapset samoin siksi ajaksi. Kaipa saat heidät takaisin kun olet kuivilla.
Ei ole lapsen hyvä olla, turvatonta kun äiti väliin omituinen ja mieskin linnassa.

hakeudu hoitoon ,ja hyvä kun uskallat kertoa edes jonnekin asioistasi.Lasten kannalta nyt kun menet hoitoon,on hoitojakso ja ero lapsista lyhyempi.Hyvää vointia ja kestämistä.

saat apua ja tukea kun sitä itse haet!mee rohkeesti puhumaan vaan.neuvola?perhekeskus?a-klinikka?vaikeetahan se varmasti on,mutta ajattele pitemmälle,ja mitä voit menettää....voimia sinulle!!

Minä olin keväällä menettää lapseni kun yritin itsemurhaa. Olin 3 kk sairaalassa, sain hoitoa, asioita selviteltiin. Huhti-toukokuun vain itkin. Halusin saada itseni ja asiani kuntoon ja lapset luokseni. Ja sain!! Mutta tiedän, että olen suurennuslasin alla. Sosiaalityöntekijä käy meillä, käyn terapiassa ja ennen kaikkea haluan elää lasteni kanssa.

Ajattele lapsiasi. Heillä on vain yksi äiti ja heille sinä olet se ainoa ja paras äiti. Hae heti apua, ole avoin ja puhu. Varmasti tiedät, minne ottaa yhteyttä. Toivon sinulle voimia ja iso hali!

Yhteistyössä