Mä en usko tätä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon yksinhuoltaja, eikä ole oikein tota lähipiiriäkään auttamassa. Sen lisäks et mulla on neurologinen sairaus ja lapsilla omat juttunsa. Kyllä se oma koti riittää, mutta hiukan helpottaa elämistä kun saa pari päivää kuukaudessa hengähtää ihan rauhassa ja tietää et muksut on turvassa sen aikaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja eli?:
Minuakin kiinnostaa,mikä on varakoti?sijaisperhe ehkä?!?!

Varakoti on sama asia kuin tukiperhe. Varakoti- järjestelyt hoitaa sama toimisto kuin sijaisperheet mutta kyseessä ei ole huostaanotto eikä sijoitus vaan ennaltaehkäisevää toimintaa meidän tapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Seanna:

Varakoti on sama asia kuin tukiperhe. Varakoti- järjestelyt hoitaa sama toimisto kuin sijaisperheet mutta kyseessä ei ole huostaanotto eikä sijoitus vaan ennaltaehkäisevää toimintaa meidän tapauksessa.

Äh,nyt sotkin kaks eri asiaa....takoitin tietenkin tuossa aikaisemmin TUKIperhettä,enkä sijaisperhettä.....Sorry ja onnittelut !!!

Äh,nyt sotkin kaks eri asiaa....takoitin tietenkin tuossa aikaisemmin TUKIperhettä,enkä sijaisperhettä.....Sorry ja onnittelut !!!

Ei mitään ongelmaa, yleensä nuo asiat sotketaan keskenään :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sama Nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä ikäiset lapset sinulla on ap?

13, 10, 9 ja 8.

Saako kysyä miltä sun lapsista tuntuu mennä sinne varakotiin välillä?

Saa kysyä. Ne on innoissaan, ottavat sen vähän loman kannalta :)

Tosi hyvä juttu :)

Ihanaa että saat apua ja lapsesikin tykkää. Olen iloinen puolestanne.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Tosi kiva kuulla :) :hug:

Kiitos :)

hienoa!! onnea:) onko siinä joku alaikäraja minkäikäisille lapsille varakotia voi saada?
olen 2 ja 5 vuotiaiden lasten yh ja minulla ei ole lainkaan tukiverkkoa. olen lasten kans aina yksin, isä ei heidän elämään kuulu.. raskasta tuumaa olla välillä.

Yhteistyössä