Mä en uskalla lopettaa pistelaskua varmaan ikinä etten taas liho:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikuinen painonvartija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikuinen painonvartija

Vieras
Olen siis päässyt tavoitepainoonin ja tasapainoilupisteilläkin paino tippunut joten nostin niitä parilla ja nyt pysynyt suht samoissa jo useamman kuukauden.
Silti vaan lasken niitä pisteitä (siis en enää laihduta vaan pidän ne ns. tasapainoilupisteet + pari pojoa) kun pelkään, että pikkuhiljaa taas paino hivuaa ylöspäin.
Miten ihmeessä pääsen tuosta pistelaskusta eroon? Ja rompulla siis olen laihduttanut ja joka päivä vaan tuota romppua käytän. Taidan olla riippuvainen.
Onko neuvoja?

Ihan varamasti voit lopettaa! Jos esim. olet saanut syödä n. 20 pistettä per päivä ja siihen lisäät nuo tasapainolupisteet (4) ja vielä ne ylimääräisetkin niin silti syöt liian vähän. Ei siitä taida tulla läheskään edes 2000 kaloria päivässä! Ja sen varmasti saa syödä ilman, että lihoo.

Minä tykkään kauheasti tuosta cd-rompusta. Olen nyt käyttänyt sitä vajaa 2kk ja on kyllä helppo ja vaiaton. Olen syönyt välillä pisteiden ylikin, reilustikin, mutta ohjelman avulla on helppo palata takaisin ruotuun. Ihanaa, kun siinä voi aloittaa aina uuden viikon hyvillä mielin :). Eikä tarvitse kärsiä morkkista herkuttelusta, kun näkee pisteistä, että siihen on varaa :) . Minulle ainakin tuo sopii tosi hyvin. Ei kai sitä ole pakko lopettaa, jos siitä tykkää :) .

Yhteistyössä