Mä en tuu yhtään miehen veljen kanssa toimeen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Ja tää on tosi ikävää.
Olen yrittänyt olla mukava ja aloittaa keskusteluja, mutta miehen veli tekee heti selväksi, ettei pidä minusta, eikä halua puhua kanssani.
Ollaan oltu miehen kanssa yksissä useita vuosia.

Miehen veljen vaimon kanssa olen tutustunut, mutta vierailut ovat kovin nihkeitä, jos miehen veli on kotona.

Tosi kurjaa. :(

Mä taas en tuu toimeen mun miehen siskon kanssa eikä se mun. Ja tänään pitäis olla samoissa kemuissa, eikä se edes vielä tiedä mun raskaudesta.

Viimeksi kun ollaan samassa tilaisuudessa oltu, se käski mun jättämään "sen toisen miehen". Ja mulla ei ole semmosta edes ollu...Ja nyt näkee mut masu tonossa, mitäköhän mahtaa miettiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Voisit nyt jotain sanoa?!
:D

No, hmm.. veljen muija saa mulle aina sellaset agressiot pintaan (ihan syystä), ettei mitään rajaa ja veli ei uskalla nähdä mun äljäkettä ollenkaan jostain kehittelemästään syystä.. että ei pelkoa et treffailtais :whistle:
Muut pidän omana tietonani :D

En minäkään kaipaa mieheni veljeä, on tälläinen jonka lempihuvia on puhua asioita vuosikymmenten takaa - ketä mieheni on ehtinyt tapailla ennen minua ja mitä tehdä heidän kanssaan.

Muutenkin puheet navan alapuolella suurimman osan aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mieheni sisko vihaa mua :snotty: ja ihan syyttä suotta...

Miesten siskot on perseestä!

Toinen sisko on kyllä oikein mukava. Mutta se toinen..huoh. Haukkunut mua ihan kamalilla nimillä, kyseessä kuitenkin melkein kolmikymppinen ihminen.
Se on nähnyt meidän pojan (9kk) tasan kerran, ristiäisissä :whistle:

Miehen veli yrittää pitää mua jostain syystä loitolla vaimostaan ja lapsistaan.
En tiedä mitä se oikein ajattelee tai kuvittelee...
Olen joskus purkautunut miehen veljelle tämän vaimosta, joka yritti tuhota järjestelmällisesti minun ja mieheni avioliittoa, joten taitaa kantaa tuosta purkauksesta vieläkin kaunaa, vaikka pyysin silloin pian anteeksi ja tästäkin aikaa vuosia.

Eli kaipa se on oma vika, vaikka olen kyllä ollut kohtelias, mukava, ystävällinen...

Kohta loppuu varmaan voimat, enkä jaksa enää yrittää turhaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Mieheni sisko vihaa mua :snotty: ja ihan syyttä suotta...

Miesten siskot on perseestä!

Toinen sisko on kyllä oikein mukava. Mutta se toinen..huoh. Haukkunut mua ihan kamalilla nimillä, kyseessä kuitenkin melkein kolmikymppinen ihminen.
Se on nähnyt meidän pojan (9kk) tasan kerran, ristiäisissä :whistle:

Hei, munkin miehen ne kaks muuta siskoa on ihan jees, mut tää yks on penaalista. Kuten jo aiemmin kerroin, on keksinyt, että mulla on toinen mies ja kaikkea muuta "mukavaa" ja kyseessä yli 40-vuotias henkilö.

Yhteistyössä