Mä en tule ikinä ymmärtämään sitä, miksi mä en löydä parisuhdetta tai edes flirttaavia miehiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikisinkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikisinkku

Vieras
Kaikilla muilla on aviomies tai vähintään avopuoliso tai poikakaveri. Kaikkia muita tullaan iskemään kaupan kassajonossa tai liikennevaloissa tai parkkipaikalla. Ihan sama vaikka oisit 150-kiloinen mielenterveysongelmainen yh, niin silti se on naimisissa (ja jopa ihan normaalin ja komean miehen kanssa).

Huoh.

En vaan ymmärrä.

Ja ei, en ole katkera, tämä on vain asia jota en pysty käsittämään.

Ootko ite koskaan yrittänyt tehdä aloitetta? Harvemmin flirtti kai parisuhteeseen johtaa? Oletko ujo? Viihdytkö paljon kotona? Uraihminen? Oletko miesten tietoisuudessa olemalla joko esillä harrastuselämässä, klassisesti baareissa taikka netissä?

No mun mielestä olisi aika ahdistavaa jos joku tulisi iskemään kaupassa tai liikennevaloissa(!). Ymmärrän että yksinäisyys turhauttaa, mutta haluatko oikeasti olla joku iskutusobjekti randomeissa paikoissa?

En tiedä. Lähinnä musta tuntuu siltä, että oon täysin näkymätön. Nettiprofiileja mulla on eri deittisivustoilla ollut, mutta todella laihoin tuloksin. Kukaan normaali ei kiinnostu, ainoat jotka saattavat viestiä laittaa ovat vanhat papat tai ne yksinkertaiset hullut, jotka on jo kaikkien tiedossa.
Kyllä mä aika paljon kotona olen, tai sitten lasten kanssa jossain. Pari liikuntaharrastusta mulla on, mutta ei niissä ketään tapaa. Eikä töissäkään. Baareihin en halua enää mennä, ei niissäkään kukaan tule tekemään mitään tuttavuutta.

Sen verran ujo mä olen, etten uskalla tehdä aloitteita. Mutta eikö nykypäivän miehet tee niitä itse enää? :(

Kaikilla muilla on aviomies tai vähintään avopuoliso tai poikakaveri. Kaikkia muita tullaan iskemään kaupan kassajonossa tai liikennevaloissa tai parkkipaikalla. Ihan sama vaikka oisit 150-kiloinen mielenterveysongelmainen yh, niin silti se on naimisissa (ja jopa ihan normaalin ja komean miehen kanssa).

Huoh.

En vaan ymmärrä.

No, ehkä nuo "mua tullaan iskemään ihan kaikkialla" -tyypit käsittävät joka ikisen vieraan ihmisen lausahduksen iskuyritykseksi. Heidän mielestään normaalit "mitä kello on?", "anteeksi, missä päin kirjasto on?", "onpas toi bussi kauheesti myöhässä", "onks tää viereinen paikka vapaana?" -tyyppiset lausahdukset ovat iskuyrityksiä. Oikeastihan ihmisiä ei tulla tuolla lailla jatkuvasti iskemään juuri mainitsemissasi paikoissa.

Mutta tietysti ihmiset lähestyvät helposti lähestyttävän oloisia tyyppejä, jotka vaikuttavat siltä, että haluavatkin seuraa. Voit myös olla itse se aktiivinen osapuoli, ei tietenkään tarvitse odottaa toisten aloitetta.

MUOKKAUS: Korjasin kielioppivirheen...

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30053023:
No, ehkä nuo "mua tullaan iskemään ihan kaikkialla" -tyypit käsittävät joka ikisen vieraan ihmisen lausahduksen iskuyritykseksi. Heidän mielestään normaalit "mitä kello on?", "anteeksi, missä päin kirjasto on?", "onpas toi bussi kauheesti myöhässä", "onks tää viereinen paikka vapaana?" -tyyppiset lausahdukset iskuyrityksiksi. Oikeastihan ihmisiä ei tulla tuolla lailla jatkuvasti iskemään juuri mainitsemissasi paikoissa.
Loistavaa, että joku kirjoittaa tämän kerrankin ihan suoraan! :flower:

Huoh.

En vaan ymmärrä.

Millanen olet?
Mittoja?
Olemus?

T: Mies

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30053023:
No, ehkä nuo "mua tullaan iskemään ihan kaikkialla" -tyypit käsittävät joka ikisen vieraan ihmisen lausahduksen iskuyritykseksi. Heidän mielestään normaalit "mitä kello on?", "anteeksi, missä päin kirjasto on?", "onpas toi bussi kauheesti myöhässä", "onks tää viereinen paikka vapaana?" -tyyppiset lausahdukset ovat iskuyrityksiä.

Totta.

Huoh.

En vaan ymmärrä.

Jospa olet muuallakin yhtä tarkoituksellisen näkymätön kuin täälläkin?

Jospa aluksi kirjoittaisit täällä mustana ja ulkona elävässä elämässä eläisit itse niin että muut huomaavat, ota itsellesi flirtti asenne ja aloitteellisuus käyttöön.

Tyrmäävän kaunis, äärimmäisen fiksu ja Pulitzerin arvoisesti kirjoittava toki kerää eniten huomiota, mutta kuten itsekin olet huomannut; Kyllä kaikille on ottajansa kunhan et piileskele.

Jos haluat flirttiä ja seksiseuraa, niin saat sitä satavarmasti livechatista. Sinne vaan kirjaudut anonyymisti ja treffit saat sovittua vaikka samaksi illaksi. Siellä on naisilla vientiä.

En tiedä. Lähinnä musta tuntuu siltä, että oon täysin näkymätön. Nettiprofiileja mulla on eri deittisivustoilla ollut, mutta todella laihoin tuloksin. Kukaan normaali ei kiinnostu, ainoat jotka saattavat viestiä laittaa ovat vanhat papat tai ne yksinkertaiset hullut, jotka on jo kaikkien tiedossa.
Kyllä mä aika paljon kotona olen, tai sitten lasten kanssa jossain. Pari liikuntaharrastusta mulla on, mutta ei niissä ketään tapaa. Eikä töissäkään. Baareihin en halua enää mennä, ei niissäkään kukaan tule tekemään mitään tuttavuutta.

Sen verran ujo mä olen, etten uskalla tehdä aloitteita. Mutta eikö nykypäivän miehet tee niitä itse enää? :(

Lohduttaudu sillä, että miehiä eivät nettiprofiilien kautta yleensä lähesty edes ne hullut tai vanhat mummut. Deittisivustojen miehet/naiset-suhde on jotain 10/1.

Ujot miehet taas, niin elämä on täysin toivotonta, koska kaikki (jostain käsittämättömästä syystä...) olettavat miesten olevan aloitteentekijöitä.

Ehkä a) yrität liikaa? b)olet liian tyrkky? c) katselet vääränlaisia miehiä? d) olet liian näkymätön?

Kyllä se oikee vielä osuu kohdalleen. Jos et usko että itsessäsi on mitään ihastumisen arvoista, niin sitten on asenteessasi vikaa, ja karkoitat itseinholla ihmiset luotasi pois...Niin se vaan menee, sitä saa mitä tilaa...

Yhteistyössä