mä en tiedä mitä tekisin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
mä oon törmännyt (netissä ) erääseen mieheen. mun ikäinen, kahden lapsen isä, etä sellainen. ero on mennyt aikalailla samoin kuin omani, hällä avovaimo lähti kaverin matkaan. hän haluis tavata.. on mun pikkuserkun kaveri ja oon menossa pikkuserkun luo parin viikon päästä. mä en vaan tiedä et uskallanko.. mieli tekis ja sit kuitenkin pelottaa.

Sullahan on vielä aikaa miettiä :) Et varmaankaan oo suinpäin samantien mihinkään uuteen avioliittoon siltä seisomalta hyppäämässä? :D
Voithan tavata hänet jos haluat. Elä ota paineita. Vai onko tapaamisella jotain tiettyjä odotuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
Sullahan on vielä aikaa miettiä :) Et varmaankaan oo suinpäin samantien mihinkään uuteen avioliittoon sitltä seisomalta hyppäämässä? :D
Voithan tavata hänet jos haluat. Elä ota paineita. Vai onko tapaamisella jotain tiettyjä odotuksia?

no en todella.. eikä tapaamisella ole mitään tiettyjä odotuksia mut jännitän vaan jo pirusti vaikken oo vastannut mitään et tapaanko vai en. mulla kun ei ole ollut edes mitään tällaista eron jälkeen..

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Tuohan on kätevä, jos se on tutuntuttu. Pikkuserkkus varmaan kertois, jos tää mies ei ole tervepäinen. Eli uskallat hyvinkin mennä! :)

sitä mäkin ajattelin et on vähän turvallisempaa.

En minäkään kyllä uskaltaisi ihan tuntematonta tavata, mutta minusta sulla on hyvä tilanne. Kannattaa kysäistä pikkuserkultasi myös tuosta eksvaimosta... :whistle: Että onko se "ihan normaali". Mutta kyllä muakin pelottais. Parisuhdejutut on aina isoja juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Tuohan on kätevä, jos se on tutuntuttu. Pikkuserkkus varmaan kertois, jos tää mies ei ole tervepäinen. Eli uskallat hyvinkin mennä! :)

sitä mäkin ajattelin et on vähän turvallisempaa.

En minäkään kyllä uskaltaisi ihan tuntematonta tavata, mutta minusta sulla on hyvä tilanne. Kannattaa kysäistä pikkuserkultasi myös tuosta eksvaimosta... :whistle: Että onko se "ihan normaali". Mutta kyllä muakin pelottais. Parisuhdejutut on aina isoja juttuja.

:D ehkä tosiaan..

eilen vaihdettiin puhelinnumerot ja puhelin on käynyt kuumana.. ja mua jännittää entistä enemmän. miks sitä ei voi pysyä samanlaisena näiden tapaamisten suhteen kuin teininä.. oli paljon rohkeampi. mä jännitän, mua pelotta, tuntuu kivalle ja kivalla tavalla jännälle ja kauhistuttaa vaikkei ole edes mitään syytä vielä. huomaa et oon ollut jo jonnin aikaa yksin.

Ei se varmasti ota jos ei annakaan jos tapaatte. Meinaan että eihän sulla mitään menetettävää ole, mutta toisaalta voit saada hyvin paljon. :) Ja toihan on hyvinkin hieno homma että on tutun tuttu kyseessä. Sitä paitsi onhan noita nettiromanssit on aikalailla nykypäivää, yhä useammat löytää netin kautta "sen oikeankin". ;)

Lykkyä pyttyyn! :flower: :hug: :D

Yhteistyössä