mä en tiedä mitä tehdä... olen täysin hajalla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ahdistunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"ahdistunut"

Vieras
Olen olut todella masentunut jo pitkään... käytössä on masennuslääkkeet jotka määrättiin n. 5 vuotta sitten mutta missään terapiassa tms. en ole koskaan käynyt.

Masennus, jaksamatomuus ja tämä ikuinen ahdistus on tehnyt joidenkin asioideni hoitamisesta todella vaikeaa. En ole osannut/ jaksanut hoitaa raha-asioitani ja nyt olen saanut häädön. Ensi viikolla pitäis muuttaa ja mitä mä teen? En yhtään mitään!!... en ole kenellekään kertonut enkä ole jaksanut uutta asuntoa etsiä... Eilen katselin lapsiani ja päätin että nyt on käytävä lääkärillä, kävinkin ja se vaan vähätteli mun oloa ja laitto uuden reseptin kouraan ja kaksi päivää saikkua... no anto se ajan psykologille täksi päiväksi mutta en aamulla jaksanut sinne mennä... huomenna pitäisi mennä töihin, en jaksa en pysty... meneekö kohta työpaikkakin...

Itsemurha on ajatuksissa paljon... tuntuu etä olen umpikujassa eikä tähän ole muuta ratkaisua.... en pysty nukkumaan vaikka olen väsyny koko ajan... en ole jaksanut käydä pesulla tai harjata hampaita, syömisestä uhumattakaan...

en tiedä mitä tehdä... vedänkö kännin ja hyppäään naapuritalon katolta suloisessa viileässä kesätuulessa.........

Voi ei,tässä ei tsempit auta. Ovatko lapset saaneet ruokaa ja muun huolenpidon?

Nyt nainen mene ja etsi lapsillesi koti. Jos ei muuta niin sossuun ja lapset pääsevät johonkin,ehkä sinä myös.

Voimahauksia!

Lapset menivät eilen mummolleen, vein kun en jaksanut huolehtia, muutenkin asuvat joka toinen viikko isällään että jos tästä joudun asunnottomaksi niin heillä kyllä on hyvä koti isänsä luona...

Jos tilanne on noin huono, niin kuinka sosiaalivirasto tmv.taho ei ole puuttunut asiaan? Pitäiskö sun nyt ihan ekaksi hakeutua itse johonkin "lepäämään"? Tolla taustalla varmaan pääsisit esim. Aurooraan, jos olet helsinkiläinen. Olet kuitenkin niinkin reipas, että jaksat palstalle kirjoittaa tilanteestasi, niin ota hyvä ihminen luuri kouraan ja hae oikeasti apua!

Jos et ton vertaa jaksa välittää lapsistas niin anna ne pois ja mene itte jonneki sillan alle. Sittenpähän et vastaa kuin itsestäsi.
Missä on lasten isä ja miksi sinulla on huoltajuus?

No eikös tuossa tilanteessa olisi lastesi edun mukaista, että väliaikaisesti ainakin siirtyvät isänsä luokse asumaan. Ethän sä pysty lapsista huolehtimaan, jos et kerran jaksa huolehtia syömisistä ja hygieniastasi. Järkevintä varmaan sopia ex miehesi kanssa lasten siirtymisestä sinne, ennen kuin saatte sosiaalitoimen tarttumaan toimeen. Itsellesi haet apua!

Lapset ovat olleet tiistaista saakka isällään ja heillä kaikki hyvin, ovat siellä niin kauan että oma tilanne paranee. Meillä on yhteishuoltajuus. Kun olin tiistaina tämän kirjoittanut lähdin päivystykseen ja siellä ottivat asiani vakavasti, jäin yöksi ja olin psyk.osastolla tähän päivään. Menen maanantaina takaisin... olen saamassa apua kaikkiin ongelmiini. Vihdoin valoa tunnelin päässä :)

[QUOTE="ahdistunut";30062464]Lapset ovat olleet tiistaista saakka isällään ja heillä kaikki hyvin, ovat siellä niin kauan että oma tilanne paranee. Meillä on yhteishuoltajuus. Kun olin tiistaina tämän kirjoittanut lähdin päivystykseen ja siellä ottivat asiani vakavasti, jäin yöksi ja olin psyk.osastolla tähän päivään. Menen maanantaina takaisin... olen saamassa apua kaikkiin ongelmiini. Vihdoin valoa tunnelin päässä :)[/QUOTE]
Hienoa, että asiat ovat järjestymässä. Aurinkoa kesääsi:)

Yhteistyössä