Mä en tajuu miks toi muija ei tee tolle tukalleen mitään!?! Rahasta ei voi olla kiinni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tei

Vieras
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1715657

Ihan järkyttävän huonokuntoinen kuontalo. Ja kadehdittukin vielä! Huh. Mä en oo koskaan nähnyt ton tukan kiiltävän...

Mä luulen, että Anistonilla on hieman luonnontaipuisat hiukset ja ilma on ollut kuvia otettaessa kostea, joten siksi hiukset hieman hapsottavat. Mahtava tukka! Taitaapi ap olla kade..;)

Alkuperäinen kirjoittaja cvb:
Aika kuivat hiukset. Kunnon hoitoaineella (johon hänellä varmasti on varaa) saisi aikaiseksi ihmeitä. Muuten on kiva leikkaus ja kivat luonnonkiharat. Olispa mullakin.

No luonnonkiharoista ei saa siistejä, jos niitä ei laita, vaikka käyttäisi kymmenen purkkia hoitsikkaa.

jennifer_aniston.jpg

Ai et ole ikinä nähnyt tuon tukan kiiltävän? No, nyt olet.

Alkuperäinen kirjoittaja hyv:
No ei tolla munkaan mielestä nyt niin kovin kummoinen tukka ole. Eikö se kyllästy, kun sillä on aina samanlainen tukka. Vaihtaisi välillä leikkausta.

Ei kun sillä on vissiin joku korvakompleksi, siksi pitää tuota tukkaa aina noin... Tosi harvoin pitää mitään kampausta jossa korvat näkyisivät. Mutta voisihan tuota jakauksen paikkaa nyt edes pari kertaa vuodessa kokeilla jonnekin muualle, aina vain tuossa keskellä... Itse kyllästyisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Visnu:
No ei tolla munkaan mielestä nyt niin kovin kummoinen tukka ole. Eikö se kyllästy, kun sillä on aina samanlainen tukka. Vaihtaisi välillä leikkausta.

Ei kun sillä on vissiin joku korvakompleksi, siksi pitää tuota tukkaa aina noin... Tosi harvoin pitää mitään kampausta jossa korvat näkyisivät. Mutta voisihan tuota jakauksen paikkaa nyt edes pari kertaa vuodessa kokeilla jonnekin muualle, aina vain tuossa keskellä... Itse kyllästyisin.

Jos on hörö korvat?

Alkuperäinen kirjoittaja entä jos:
Jos on hörö korvat?

No en tiedä ovatko höröt, mutta joku kompleksi sillä oli... Ja aika muuttumaton fledahan hällä tosiaan on, vuosikausia jo...
http://images.google.fi/images?q=jennifer%20aniston&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=fi&tab=wi

Alkuperäinen kirjoittaja entä jos:
Alkuperäinen kirjoittaja Visnu:

Jos on hörö korvat?

No ei ole hörökorvia.

608px-JenniferAnistonFeb09.jpg

Yhteistyössä