mä en tajua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei mee kaaliin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei mee kaaliin

Vieras
kun joillain on kauhea tarve haukkua jos joku tupakoi. jatkuvasti ketjuja joissa haukutaan.
siis itse olen joskus nuorena opiskelijana baarissa polttanut muutaman tupakan, siinä kaikki, eli itseäni en puolustele.
mutta jos omat vanhempani olisivat polttaneet, on hyvin todennäköistä että tapa olisi tarttunut, ehkä jopa addiktoitunut.
suomessa on varmaan vähemmän polttajia kuin missään muussa maassa ja heidät yritetään eristää ihmisistä, jotenkin ihan hölmöä.

miten kukaan jaksaa ylipäänsä elää näin suvaitsemattomassa ja pikkusieluisessa maassa? jossa ihmiset kyttäävät, jauhavat paskaa jos joku on erilainen, tai yrittävät jatkuvasti ylentää itsensä syyttelemällä sormella jotain toista jostain asiasta jonka hän tekee eri tavalla?

Ajattelen itse että on hyvä kun laki on tiukka.
Siksikin että itse aloitin polttamaan alaikäisenä( 16.v ja laki oli muuttunut juuri 18.v).
Poltan yhä joskus..ehkä 1 vuodessa savukkeen siiderin kera.

Mutta.. ihan hanuristahan se on ja sivulliset, mitä ilmeisemmin ovat myös alttiita tupakan haitoille..joten kai se on perusteltua?

Vähän kakspiippuinen minusta.

alkoholista on paljon enempi haittaa yhteiskunnalle ja ihmisille yleensäkin niin siihen vois keskittää sitä huomiota enempi tuon tupakan sijaan. Tarkotus ei oo puolustella tupakointia mutta kyllä se on huomattavasti pienempi paha

Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
alkoholista on paljon enempi haittaa yhteiskunnalle ja ihmisille yleensäkin niin siihen vois keskittää sitä huomiota enempi tuon tupakan sijaan. Tarkotus ei oo puolustella tupakointia mutta kyllä se on huomattavasti pienempi paha

Nää kaks esiintyy aina pomminvarmasti samassa "ongelmatapauksessa",joten itse ajattelen että on parempi kun ei oo kumpaakaan vikaa;)

Yhteistyössä