Mä en tajua tätä logiikkaa (arvauskeskuksesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mun käskettiin mennä tänä aamuna kilpparikokeisiin et tulokset saisin kuulla jo viikonlopulla. No olin verikokeissa ja sanottiin et menee kaks päivää et vastaukset tulee. No sitten siellä luukulla annettiin soittoaika joka on 16.7 :o Mitä en nyt sitten tajunnut??? Eli pitääks mun nyt sitten odottaa V.ttu jotain kaksviikkoa et pääsisin lisätutkimuksiin, et kaks viikkoa tässä sitten kärvistellään ja kärsitään............... |O Täti vain sanoi et pannaan tolloin aika et silloin ainaskin on kaikki kokeet tullu.. multa otettiin siis kilpparit ja perusverenkuva, ja perusverenkuva on haloo tänään jo valmis...

Eli sä voit varmaan soittaa ne tulokset jo sillon parin päivän päästä sairaanhoitajalta, mutta lääkärin kanssa pääset puheisiin silloin 16. päivä. Kunnallisella puolella pitää varautua siihen, että kaikki ei tapahdu samantien.

no jos et viitti soittaa (vaikka siitä ei sanottukaan) niin odota sitten siihen asti kun se lääkäri soittaa..
niin se kunnallisella menee, että lääkäri kertoo tulokset silloin kun on soittoaika ja soittoaikaa ei välttämättä saa seuraavaan kolmeen viikkoon. mutta jos haluat tulokset jo silloin heti kun ne tulee, niin voit oikein hyvin ihan oma-aloitteisesti soittaa (vaikka siitä ei sinulle erikseen mainittu)

No kun lääkäri lupas mulle soittoajan tämän viikon perjantaille. Mutta vaikka sen sinne ajanvarauspisteeseen kerroin niin sanoi että laitan sen ajan 16.7 ja vielä meni eri lääkärillekkin. Labrassa taasen sanoivat että varaa soittoaika kahden päivän päästä lääkärille että silloin on kilpparikokeetkin tulleet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
No kun lääkäri lupas mulle soittoajan tämän viikon perjantaille. Mutta vaikka sen sinne ajanvarauspisteeseen kerroin niin sanoi että laitan sen ajan 16.7 ja vielä meni eri lääkärillekkin. Labrassa taasen sanoivat että varaa soittoaika kahden päivän päästä lääkärille että silloin on kilpparikokeetkin tulleet.

No olisit siellä tervesykeskuksessa sitten meuhkannut, voithan sä soittaa sinne ajanvaraukseen, ja sanoa, että sua ihmetyttää miksi sait ajan vasta sinne, kun lääkäri lupasi aiemmaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
No sori jos tänne purkauduin, mä en vaan jaksa enää tippaakaan tätä. Pitää varmaan vetää ittensä hirteen...

No oikeasti ei voi odottaa hyvää palvelua jossei sitä vaadi. Hoitajilla on varmasti työ täyttää kaikki lääkäreiden antamat lupaukset potilaille. Jos joku tyyttyy napisematta huonompaan (kuten sinä myöhäisempään soittoaikaan) niin he antaa sen. Mie en ikinä tyytyis tuollaiseen, sanoisin suoraan että mulle soittoaika täksi perjantaiksi, Piste.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun käskettiin mennä tänä aamuna kilpparikokeisiin et tulokset saisin kuulla jo viikonlopulla. No olin verikokeissa ja sanottiin et menee kaks päivää et vastaukset tulee. No sitten siellä luukulla annettiin soittoaika joka on 16.7 :o Mitä en nyt sitten tajunnut??? Eli pitääks mun nyt sitten odottaa V.ttu jotain kaksviikkoa et pääsisin lisätutkimuksiin, et kaks viikkoa tässä sitten kärvistellään ja kärsitään............... |O Täti vain sanoi et pannaan tolloin aika et silloin ainaskin on kaikki kokeet tullu.. multa otettiin siis kilpparit ja perusverenkuva, ja perusverenkuva on haloo tänään jo valmis...

Saa olla tarkkana. Mulle tarjottiin päivystysnäytteistä joka otettiin kesäkuussa soittoajan 30.7......

Yhteistyössä