Mä en sitten millään halua tulla samanlaiseksi kuin te

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Siis te arvoisat palstamammat. Odotan ekaan lastani syntyväksi kesällä ja nyt mua on alkanut pelottaa että musta tulee samanlainen kuin teistä täällä. Etten enää osaa puhua muusta kuin lapsesta. Että alan vieroksua töitä ja hautaudun kotiin 15 vuodeksi pyöräyttäen mukulan toisensa perään. Että alan elää elämääni lasten kautta ja unohdan itseni. Etten enää viitsi laittautua, kammata tukkaani, meikata tai kuntoilla. Etten enää tiedä mitään maailman tapahtumista tai yhteiskunnan asioista, ainoastaan vaippamerkeistä ja netin lastenvaatetarjonnasta.

Auttakaa mua!! Mitä mä teen ettei musta tule samalista kuin te?? :(

Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Siis te arvoisat palstamammat. Odotan ekaan lastani syntyväksi kesällä ja nyt mua on alkanut pelottaa että musta tulee samanlainen kuin teistä täällä. Etten enää osaa puhua muusta kuin lapsesta. Että alan vieroksua töitä ja hautaudun kotiin 15 vuodeksi pyöräyttäen mukulan toisensa perään. Että alan elää elämääni lasten kautta ja unohdan itseni. Etten enää viitsi laittautua, kammata tukkaani, meikata tai kuntoilla. Etten enää tiedä mitään maailman tapahtumista tai yhteiskunnan asioista, ainoastaan vaippamerkeistä ja netin lastenvaatetarjonnasta.

No eihän kukaan halua tulla sellaiseksi kuin me! Lopeta äkkiä palstailu ennen kuin lapsi syntyy ja olet palstamamma.

en yhdy edelliseen puhujaan..

täällä nimittäin on hillitöntä keskustelua koko ajan maailman tapahtumista. Täällä puidaan sivutolkulla tulevaa maailmanloppua ja millon mistäkin suurista uutisista :D

jatkuvasti on kuva-ketjuja missä näkee toinen toistaan huoliteltuja naisia, kysellään meikkivinkkejä...

joten, älä turhaan yritä nostaa itseäsi jalustalle :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Ai ketkä me? :laugh: Ei ainakaan liipannut mua läheltä toi sun kuvailus. Ettet kuule jo ois tollanen.

Lisätään listaan vielä typeryys. Kuinka ajattelit mun olevan edelläkuvatun kaltainen kun mulla ei ole vielä sitä ensimmäistäkään lasta?

TÄYSI PEESI tälle tekstille! Hyvä että jollakin on sentään järkeä päässä!

Ööh..meitä on täällä aika moneen junaan, mua ei kiinnosta lapsista puhua (vaikka 4 lapsen äiti olenkin), meikkaan joka päivä, jopa roskisreissua varten, pidän huolta kunnostani ja olen työnarkkis, seuraan uutisia, sekä normi, että talous...silti mun voimanvara on perhe, etenkin noi 4 erittäin rakasta lasta, ne auttaa mua jaksamaan ja yrittämään aina huipulle asti!

Anna lapsi adotpioon ja jatka älyllistä elämääsi?

Mäkin pelkäsin aluksi tulla tänne
EN MINÄKÄÄN HALUA KOTIÄIDIKSI. Haluan olla töissä ainakin niinkuin ennen, en halua jymähtää kotiin. Sekoisin!
Eka mukula syntys 7.v sitte palasin tytön ollessa 8kk, pakko päästä töihin olin silloin vain 10.00-13.00 kun miehellä oli vapaata. En tykkää vaan maleksia kotona
Samoin tokan kanssa nyt 2.v
Ja käyn töissä.
Oon täällä palstalla ollu n. 6kk enkä takas tuu.
Tääl tosiaan jutellaan vaa kakaroist, ei oo muut elämää

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Ai ketkä me? :laugh: Ei ainakaan liipannut mua läheltä toi sun kuvailus. Ettet kuule jo ois tollanen.

Lisätään listaan vielä typeryys. Kuinka ajattelit mun olevan edelläkuvatun kaltainen kun mulla ei ole vielä sitä ensimmäistäkään lasta?

Kirjoittaja varmaan tarkoitti, että sulla on piilevänä kaikki valmiudet tulla kuvailemasi kaltaiseksi, ja siksi sua ahistaa:D.

No ainakaan ei liipannut läheltäkään ap:n kuvaus, millaisia ME palstamammat olemme, siis minun osaltani.

Olen kyllä saanut lapset pienillä ikäeroilla ja olin kotona yht.4v, mutta olin jatkuvasti kartalla mitä maailmassa tapahtuu, pidin huolta ulkonäöstäni (en kyllä pynttäytynyt kireisiin farkkuihin ja rotantapposaappaisiin, mutta huoliteltuna itseni pidin ), kun olimme kylässä ystävillä, uhrasimme ekat 15min lasten kuulumisiin, loppuaika keskusteltiin AIKUISTEN asioista ja muusta MEITÄ kiinnostavista asioista, kuten urasuunnitelmista jne.

Kouluun päätin sitten palata ja vaihtaa ammattia ja saada lisää tietoutta ja ura onkin jo hyvin lähtenyt käyntiin.

Silti, olen aktiivinen palstalainen täällä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Misty:

Ootko huomannut, että Kaksplus on lapsiaiheinen lehti? Se saattaa vaikuttaa asiaan:laugh:. Puutarhakeskustelut käydään puutarhalehtien ja autokeskustelut autolehtien sivuilla. Kannattaa rohkeasti etsiä se itseä kiinnostava juttu:D.

Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:

Ootko huomannut, että Kaksplus on lapsiaiheinen lehti? Se saattaa vaikuttaa asiaan:laugh:. Puutarhakeskustelut käydään puutarhalehtien ja autokeskustelut autolehtien sivuilla. Kannattaa rohkeasti etsiä se itseä kiinnostava juttu:D.

PEESI TUOHON

Kannattaa painaa sitä ruksia ajoissa. Mä olen palstaillut kohta 9 vuotta enkä aloittaessani olisi voinut edes kuvitella jonain päivänä leipovani makeita leivonnaisia kerran viikossa, mässyttäväni suklaalevyä kerralla ja katsovani Meidän häitä ja Maajussille morsianta. Niin kuitenkin kävi :/

Yhteistyössä