Mä en sitte päässyt H&M:n sivuille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Yritin tossa mennä Hennesin sivuille kattoo että missä vaiheessa se mun pakettijuttuni on mut en päässyt koko sivulle kun ilmoitti englanniksi jotain helkutin tyhmää erroria, en muista sitä tekstiä nyt ulkoa. Oliskohan siellä huoltotyöt menossa hennesin sivuilla tai jotain päivitysjuttuja? Onko muilla ollut sama homma tonne sivuille mennessä?

Mä pääsin jo mutta sitä vaan ihmettelen vieläkin että miten voi olla pakattavana vieläkin ne mun vaatteet. Päivämäärä oli 29.6. ja sen kohdalla oli pakattavana, kuinka kauan ne oikein pakkaa niitä? Sitten kävin kattomassa sieltä tili/lasku-kohdasta niin oli jo lisätty toi viimeksi mainittu tilaus siinä eli milloinkohan olen oikein saamassa sen paketin, viekö ens viikolle asti peräti?

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mä pääsin jo mutta sitä vaan ihmettelen vieläkin että miten voi olla pakattavana vieläkin ne mun vaatteet. Päivämäärä oli 29.6. ja sen kohdalla oli pakattavana, kuinka kauan ne oikein pakkaa niitä? Sitten kävin kattomassa sieltä tili/lasku-kohdasta niin oli jo lisätty toi viimeksi mainittu tilaus siinä eli milloinkohan olen oikein saamassa sen paketin, viekö ens viikolle asti peräti?

Ne vaatteet voi olla viikonki siellä pakkaamossa. Tän oon huomannut. :headwall: :headwall: Menee varmasti ens viikkoon ennen kun saat paketin. :/

Ihan hölmöä tommonen että ihmisten tavaroita tai vaatteita pidetään niin kauan siellä, no eipähän tule laskua sieltä ennenkuin olen saanut ne vaatteet, ei luulis ainakaan tulevan.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Yritin tossa mennä Hennesin sivuille kattoo että missä vaiheessa se mun pakettijuttuni on mut en päässyt koko sivulle kun ilmoitti englanniksi jotain helkutin tyhmää erroria, en muista sitä tekstiä nyt ulkoa. Oliskohan siellä huoltotyöt menossa hennesin sivuilla tai jotain päivitysjuttuja? Onko muilla ollut sama homma tonne sivuille mennessä?

Selaimesi voi olla sellainen ettei tue ko. sivuja.

Mä yritin kans äsken H&M:n sivuille, niin mulle tuli myös error-ilmoitus. Maanantaina kävin viimeksi katsomassa tilausstatusta pariin otteeseen - aamulla oli vielä pakattavana, mutta iltapäivästä tilaus oli toimitettu. Tein tilauksen perjantaina.