Mä en selvästikään kuulu tälle palstalle :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt

Vieras
Mun aloitukset eivät saa keskustelua aikaan eikä mun kommentteihin muissa aloituksissa koskaan reagoida. En tiedä vakkareiden palstailuhistoriaa eikä mua kiinnosta myöskään heidän terveydellinen historiansa tai nykytilansa.

Millainen vauva-lehden palsta on? Vai löytyisikö vielä joku muu aktiivinen keskustelupalsta?

Vauva-palsta oli ennen suosikkini mutta uudistuksen jälkeen en ole tykännyt, käy silmiin ja päähän värit. En minäkään kuulu tänne enkä yleensä tee aloituksia. Ihan asiaa joskus kysynyt ja hyvin kyllä saanut vastauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:
Mun aloitukset eivät saa keskustelua aikaan eikä mun kommentteihin muissa aloituksissa koskaan reagoida. En tiedä vakkareiden palstailuhistoriaa eikä mua kiinnosta myöskään heidän terveydellinen historiansa tai nykytilansa.

Millainen vauva-lehden palsta on? Vai löytyisikö vielä joku muu aktiivinen keskustelupalsta?

En tiedä, mutta eiköhän se ole samanlainen, kuin tämäkin. Kyllä tätä kestää harvoin ja pieninä annoksina :D :D

Tää palsta vaihtelee. Joskus täällä on meheviä keskusteluja aiheesta kuin aiheesta. Kyllä se on aivan siitä kiinni, millä mielellä ihmiset on täällä liikkeellä ja kuinka vakavissaan. Omatkin intressin kohteet vaihtelee mielialan mukaan. Mistä ap haluaisit keskustella?
Minä en vauvapalstalla ole päässyt jyvälle, jotenkin hidas keskustelun kulku ollut siellä. Muista palstoista tiedän vain suomi24 :(

Se on usein ihan tuurista kiinni, mikä aloitus saa tuulta purjeisiin. Mulla - vaikka olenkinpalstaillut jo ikuisuuden - on välillä samanlainen fiilis, että pitäisi etsiä jotain muuta. Monasti on käynyt niin, että jollekin aloittajalle olen samaan ketjuun kirjoittanut useitakin, ihan asiallisia vastauksia aloittajan esittämiin kysymyksiin ja koittanut keksiä ratkaisuja aloittajan ongelmiin. Siitä huolimatta aloittaja ei koskaan reagoi niihin vaan ainoastaan niihin, joissa aloittajalle vittuillaan. Silloin tulee vähän sellainen tunne, että hittoako tässä viitsii mitään järkevää yrittää vastatakaan. Mutta sellaista se nyt vaan on eikä pidä ottaa niin henkilökohtaisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
No mimmosia aloituksia olet sitten tänään tehnyt?

Tänään en ole tehnyt yhtään aloitusta tämän lisäksi. Aiemmat aloitukseni ovat koskeneet ihan kaikkea mahdollista musiikista päivän fiiliksiin. Ehkä pitäisi mustua ja alkaa tehdä itseään tutuksi niin niihin pienimpiinkiin juttuihin saisi jotain reaktiota muilta. Olen harmaillut täällä puolisen vuotta ainakin, ja tietyt piirteet tässä palstassa on kyllä käyneet selväksi.

Ainakin kannattaa aina laittaa kysymys aloituksen loppuun, niin saa vastauksia. Ei kannata esim. kertoilla mitä on päivän aikana touhuillut, ellei se ole jotain tosi hämmästyttävää. Ite oon huomannu sen, et silloin jos tekee aloituksen jostain iloisesta asiasta, niin harvoin saa kommentteja. Aiheen pitää siis herättää suuria tunteita, ja olla ainakin jonkin verran erimieltä valtaväestön kanssa... Sit jos haluaa pitkiä ketjuja, niin kannattaa vähän leuhkia jollaki :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
No mimmosia aloituksia olet sitten tänään tehnyt?

Tänään en ole tehnyt yhtään aloitusta tämän lisäksi. Aiemmat aloitukseni ovat koskeneet ihan kaikkea mahdollista musiikista päivän fiiliksiin. Ehkä pitäisi mustua ja alkaa tehdä itseään tutuksi niin niihin pienimpiinkiin juttuihin saisi jotain reaktiota muilta. Olen harmaillut täällä puolisen vuotta ainakin, ja tietyt piirteet tässä palstassa on kyllä käyneet selväksi.

Mä koen olevani aika vakionaama tällä palstalla, koska olen täällä joka ikinen päivä oli sitten joulu taikka juhannus...mutta ei munkaan kaikkiin aloituksiin aina vastata. Erästäkin aloitusta kävin nostamassa kolmeen kertaan, mutta ei...en saanut vastausta :)

Eli ei se musta väri tai naaman näyttö täällä päivittäin takaa yhtikäs mitään :)

Musiikkialoituksiin en yleensä itse vastaa, koska en niitä avaa. Musiikki kun ei ole mun juttuni. Fiiliskyselyihinkin vastaan harvemmin.

Jos olisit kysellyt kestovaipoista tai edes kohtuullisen järkevän kysymyksen koirista, olisin vastannut varmasti.

Eli ei mua kiinnosta kuka sen aloituksen tekee, vaan se mitä se pitää sisällään. Ja jos sua ei kiinnosta jonkun terveydellinen tila, niin eikai muakaan pidä kiinnostaa jonkun fiilis? :saint:

Olen huomannut myös saman minkä Keittiönoitakin, eli niihin oikeasti ratkaisua tarjoaviin/pohtiviin kommentteihin ei tartuta, vaan vittuiluun tai lässytykseen.

Suomi24:än en ole päässyt kiinni. Jotain aiheita tullut siellä luettua, ja siellä vasta hullua porukkaa oli.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Taidan pitää palstataukoa pari päivää :)
Suosittelen lämpimästi. Mulla ainakin mukavimpia päiviä on ne, kun en tule palstalle ollenkaan. Niitä vaan on aika vähän, koska työn takia joudun lähes joka päivä tässä koneella istumaan ja samalla tulee sitten palstailtua, kun odottaa jotain työjuttua.

Mutta omasta puolestani voisin sanoa sen, että se mustana kirjoittaminen saattaa kuitenkin kannattaa. Mä en ehkä kommentoi johonkin fiilisketjuun mitään, mutta jos se sama nikki kertoo pari päivää myöhemmin olevansa paljon paremmalla tuulella, niin silloin reagoin siihen. Ihan vaan siksi, että osaan yhdistää sen kirjoittajan samaksi henkilöksi, joka pari päivää aikaisemmin kirjoitti toisenlaisista fiiliksistä. Harmaita vieraita on vähintään sata, joten on mahdotonta yhdistää jotain aiempaa kirjoitusta johonkin uudempaan.

Yhteistyössä