Mä en saa tota langatonta nettiä toimimaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Miks miks miks |O hermot menee, auttakaa mua joku! Kun meillä on täällä himassa kaapelin kautta netti ja nyt mä ostin tollasen boxin, minkä pitäis yhdistää mun koneeseen se netti langattomasti ja myös tähän toiseen ns "pöytäkoneeseen". Mihin toi mun uus boxi pitää liittää, siihen kaapelimodeemiin vai?

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mihin toi mun uus boxi pitää liittää, siihen kaapelimodeemiin vai?

Meillä se langaton loota on laitettu suoraan siihen johtoon mikä tulee puhelinpistokkeesta.

Mutkun mutkun.... se tulee tähän koneeseen millä mä nyt oon. Tän ois tarkotus olla pöytäkoneena ja sitten ton uuden langattomana.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Mihin toi mun uus boxi pitää liittää, siihen kaapelimodeemiin vai?

Meillä se langaton loota on laitettu suoraan siihen johtoon mikä tulee puhelinpistokkeesta.

Mutkun mutkun.... se tulee tähän koneeseen millä mä nyt oon. Tän ois tarkotus olla pöytäkoneena ja sitten ton uuden langattomana.

no miks ne kummatki ei voi olla langattomia?

Nii ja meillä ku oli täällä jo oma läppäri langattomana, ja sit tuli tuttu kylää ja laitettiin senki läppäri langattomasti ni sen koneesta piti mennä verkon asetuksiin ja hakee verkko ja kun löysi ni yhdistää siihen

mulla oli sama ongelma ja selvisi ettei wlan ollut päällä...valo paloi punaisena...no sitä en saanut päälle ja selvisi ettei koneeseen oltu ajettu wlan ajureita (tai jotain sellaista), ne kun asennettiin (liikkeessä asensivat) niin jopas alkoi pelittämään

Yhteistyössä