Mä en saa mitään aikaiseksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottaja

Vieras
Laskettu aika on parin viikon päästä ja kämppä on kuin pommin jäljiltä. Päivät menee nukkuessa, koneella, syödessä... Tiskaan ja hoidan pyykit, mutta ei puhettakaan siitä, että kuuraisin asuntoa aamusta iltaan kuten kanssaodottajat vaikuttaisi tekevän.
En jaksa käydä missään tai tehdä mitään hyödyllistä. Edes hyvän elokuvan tai kirjan äärellä rentoutuminen ei jostain syystä onnistu. Pihalle ei kiinnosta lähteä, kun ei ole sopivia ulkoiluvaatteita ja tuo keli on niin %&¤#&#. Miten sitä sais itseään niskasta kiinni? Mun olis pakko kuitenkin saada muutama homma hoidettua alta pois ennen synnytystä, esim. ompelujuttuja yms.

Koko ajan vaan väsyttää eikä jaksa keskittyä mihinkään... Energistä raskautta kesti mulla ehkä kaks viikkoa joskus viime vuoden puolella, sen jälkeen oon ollut ihan naatti. Mikäköhän tähän auttaisi?

Niiiin tuttu tunne! Sillä erotuksella, että en oo enää raskaana, vaan äitiyslomalla... Lepää ihan hyvällä omallatunnolla nyt kun vielä voit. Parin viikon päästä joku muu kuitenkin sanelee tahdin.

Kumma juttu, kun muiden samoilla viikoilla olevien puheista saa sen kuvan, että heillä on energiaa vaikka muille jakaa, ja kotona on kaikki tiptop-kunnossa ja vauvan vaatteet kaapissa silitettyinä, mutta silti meitä """luusereita""" ilmoittautui tähänkin ketjuun monta :D
Vähän helpottaa jo sen kuuleminen, etten ole ainoa.

Pöh, mulla on energiat ollu kadoksissa jo monta viikkoa, en vaan saa aikaseks...Ruuan teen ja koiran käytän mut sepä siitä...Vauvan vaatteet sain kaappiin vaan sen takia et äitini tuli käymään lävitte niitä mun kanssa mut pestä ne vielä pitäis..Motivaatio nolla.Mut sohvalla viltin alla mä kyllä jaksan olla mooooonta tuntia... :p Ja mulla rv26 vasta...

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Pöh, mulla on energiat ollu kadoksissa jo monta viikkoa, en vaan saa aikaseks...Ruuan teen ja koiran käytän mut sepä siitä...Vauvan vaatteet sain kaappiin vaan sen takia et äitini tuli käymään lävitte niitä mun kanssa mut pestä ne vielä pitäis..Motivaatio nolla.Mut sohvalla viltin alla mä kyllä jaksan olla mooooonta tuntia... :p Ja mulla rv26 vasta...

Samoilla viikoilla se mullakin alkoi, muistaakseni. Pahentunut vaan mahan kasvaessa - puhumattakaan siitä, kun jouduin jäämään saikulle jo rv 28 selän takia :(

Toisaalta mielessä kummittelee tuore tutkimus, jonka mukaan me suomalaiset suoritetaan jo vapaa-aikaammekin, joten pitäisikö sitä olla ihan ylpeästi lusmu..?

Yhteistyössä