Mä en pääse ikuna tuosta sammosta ja niiden ongelmista eroooooonnn..!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
tana |O
vaihdoin pankkia,käyttölainaa ei ole vielä siirretty nordeaan.
kävin sammossa meuhkaamassa kun halusin siirtää suoraveloituspäivämäärän kun ei netissä onnistunutkaan vaikka piti.
no lyhennyspäivä siirtyi tänkuun loppuun jolloin menee viime-sekä tänkuun lyhennys yhteensä 170e.
No eikös tänään ollu ilmestyny sinne uus suoravelotustapahtuma kuun lopulle 89e :o
ja velotus menee myös käyttölaina tilille niinkun tää edellinenki summa |O
eikä ne nyt jumankauta tajua! :kieh:

ja en pääse tosta p*ska yhtiöstä eroon ennenkun opintolaina on maksettu,ja rahatkin on vielä noilla hyväkkäillä kun toisesta pankista ei oo tullu kortteja.Onneks kohta siirtyy tuo käyttölaina pois niiltä.

mä en JAKSA!taas pitää huomenna mennä sinne luukulle,vastahan mä torstaina kävin viimeksi |O

ja mitään korkoja tuo 89e ei voi olla kun ne on lyhennytty siitä lainan käyttövarasta.

mistähän tietäs mitä korkoja nordea tarjoo käyttölainalle?tai onko kellään kokemusta?

nyt sympatiaa hei |O

voih... :hug: näemmä ongelmia on tullu vain tietyille ihmisille..

ite oon ollu onnekas, kun oon ollu sampopankin asiakas monia vuosia, ja nyt pääsiäisen jälkeen ku tuli uudet jutut ni kerran on käyny niin, ettei kortti toiminu automaatilla. se oli melkeen heti sillon uudistuksien jälkeen.

pankkiasiat on vähän niinku terveys, jos sujuu hyvin, et huomaa sitä, mutku menee mönkään ni sen huomaa heti. tsemppiä :hug:

Meillä myös kakka-sampo...Alussa oli ongelmia, nyt ei enää. Olin jo vaihtamassa pankkia OP), mutta opintolainan siirto olis maksanut tuhottoman paljon, että vielä ollaan toistaseks kakassa. Saat silti sympatiani =)

mulla kortit toiminu onneks mutta nää lainahommat ei.ensin ne kämmäili opintolainan kanssa.
tää toinen pankki sano ettei kannata vaihtaa opintolainaa toiseen pankkiin kun siihen joutuu hakemaan uuden valtion takauksen yms.

huoh,kuinkahan monta kertaa tänki asian joutuu siel sammossa käydä hoitamassa ennenkun se on oikein.
ja viimeks kun kävin niin sain niin järkyttävää p*rsreikä palvelua ettei tosikaan |O

Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
vaiha opintolaina toisee pankkii

pitäs hakee valtiolta uus takaus,paperisotaa ja aikaa vievää,sanovat näin nordeasta.
heti kun oon saanu rahavirran kelasta menemään uuteen pankkiin,katkasen kaikki suoravelotus sopimukset ja maksan paperilaskuina.
tuntuu menevän niin paljon paremmin perille.

on se parempi kun skeida,mä oon ollu huomaamattani 21vuotta nordean asiakas.lähettivät mulle viiemvuonna kun täytin 20v,semmosen heijastimen :laugh:
isä oli avannu mulle sinne tilin kun synnyin.
ja nyt kun avasin sen käyttötilin sinne niin paljastu että mulla oli rahaa sillä tilillä,ei ollu isä muistanu sanoa ennekun lähti :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:

pitäs hakee valtiolta uus takaus,paperisotaa ja aikaa vievää,sanovat näin nordeasta.
heti kun oon saanu rahavirran kelasta menemään uuteen pankkiin,katkasen kaikki suoravelotus sopimukset ja maksan paperilaskuina.

tuskin kovin pitkään veisi.mä ainakin sampon asiakkaana vaihtaisin

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:

tuskin kovin pitkään veisi.mä ainakin sampon asiakkaana vaihtaisin

ja maksaa 250e sammolle tyhjästä?? :whistle: :kieh:

Yhteistyössä