Mä EN ole ollut ennakkoluuloinen yh-äitejä kohtaan. Olen ollut ystävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raja tuli vastaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raja tuli vastaan

Vieras
sanan ihan joka merkityksessä näille, sekä netissä että ihan IRL tapaamilleni äideille. Nyt vaan sattui jo NELJÄS tapaus vastaan, joka "silmäni välttäessä" yritti iskeä miestäni.

Kiitos rakkaat ystäväni, te olette saaneet minut yh-kielteiseksi. Lopulta.

Ootko varma ettei vika ole miehessäsi? Et se on se joka käyttää tilaisuutta hyväkseen ja vokottelee sun ystäviä? Tosin, siinäkin tapauksessa en tajuais jos ns. ystävä ei tajua vetäytyä tilanteesta. Mutta, onhan noita akkoja joka lähtöön, niinkuin ukkojakin. ehkäpä ovat yh:ta juuri sen takia etteivät osaa pitää näppejään erossa muista miehistä.

Siis miten se yh-äitinä olo tuohon liittyy. Eiköhän nuo naiset olisi sitä sun miestäs yrittäneet iskeä, olivat he sitten yh-äitejä tai sinkkuja ilman lapsia. Meinaan, että tuskin se, että on synnyttänyt lapsen, saa ihmistä yhtäkkiä munahaukaksi muuttumaan :D

Mutta sinuna olisin vain hyvilläni...taitaa sulla olla aika kuuma mies, jos häntä noin naiset piirittää. Jos miehesi on uskollista sorttia, ei sulla liene mitään hätää :)

[QUOTE="aloittaja";28543982]Mutta tää neljäs riitti jo. Eipä ole ollut muiden (ydinperhe-)äitien kanssa moista "ongelmaa". Ja tietenkin saattavat ko naiset olla niitä "munahaukkoja" alunperinkin, mutta lasten kautta vasta heihin tutustuin, joten muusta en tiedä.[/QUOTE]

Luin aloituksen liian hätäisesti, niinhän siellä seisoo. Otin oman keksini ja söin sen :)

Ehkäpä sinulla on niin mukava ja komea mies, että se kelpaisi näille neljälle yh-äidillekkin. Yhden ketjun mukaan, joka palstalla oli alku viikosta, tämä pitäisi olla positiivinen juttu :)

[QUOTE="aloittaja";28543982]Mutta tää neljäs riitti jo. Eipä ole ollut muiden (ydinperhe-)äitien kanssa moista "ongelmaa". Ja tietenkin saattavat ko naiset olla niitä "munahaukkoja" alunperinkin, mutta lasten kautta vasta heihin tutustuin, joten muusta en tiedä.[/QUOTE]

No varmaan aika harva perheellinen ihminen yrittää ketään muuta pokata. Tai sanotaanko niin, että kaipa ne ilman parisuhdetta elävät useammin haku päällä on :) Oiskohan siinä syy sille, miksi ei nämä "ydinperhe-äidit" koita sun miestäsi iskeä?

Oletko ihan varma että yrittävät iskeä? Itse erehdyin hymyilemään ja juttelemaan eräälle miehelle, jonka seurauksena miehen vaimo ei enää moikkaa minua. Nähdään päivittäin kun lapset on samassa päiväkodissa. Olen onnellisesti naimisissa enkä todellakaan iskumielellä, mutta nainen kai luulee mua yh:ksi kun mies on töiden vuoksi niin harvoin päiväkodissa käymässä.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
kyllähän se totta on että yh äidit ottaa heti sieltä mistä vain helpointa saada. Yksi nettituttu on facessakin kaveri,hänen ollessa miehensä kanssa oli kuvat säädyllisiä ja pukeutuminen oikeasti kaunista. Nyt tuo erosi jokin aikaa sitten ja nyt on oikeasti jopa oman profiilikuviensa taso laskenut todella alas :( jos ei kuvaa kunnon rintavaosta hyvin pieni toppi päällä niin sitten sringi uikkarit? pikkarit? jalassa otettu kuva itsestään niin että haarat on levällään ja pää tulee haarojen välistä, ja koko -komeus- näkyy

kyllähän se totta on että yh äidit ottaa heti sieltä mistä vain helpointa saada. Yksi nettituttu on facessakin kaveri,hänen ollessa miehensä kanssa oli kuvat säädyllisiä ja pukeutuminen oikeasti kaunista. Nyt tuo erosi jokin aikaa sitten ja nyt on oikeasti jopa oman profiilikuviensa taso laskenut todella alas :( jos ei kuvaa kunnon rintavaosta hyvin pieni toppi päällä niin sitten sringi uikkarit? pikkarit? jalassa otettu kuva itsestään niin että haarat on levällään ja pää tulee haarojen välistä, ja koko -komeus- näkyy

Totaali :laugh: ei hitto en saa henkee:laugh:

Totaali :laugh: ei hitto en saa henkee:laugh:

Arvaa kuinka minun olisi tehnyt mieleni laittaa läppäristä lasku tuolle kaverille, pärskähti meinaan ne aamukahvit suoraan näppäimistön päälle.
Nykyään osaan jo hiukan 'varautua' kun tämä postaa jotakin ja tulee siihen etusivulle.
Mutta se kuinka järkevästä kauniista ihmisestä tulee täysin aivoton kiimainen eukko kun on vapailla markkinoilla.

Arvaa kuinka minun olisi tehnyt mieleni laittaa läppäristä lasku tuolle kaverille, pärskähti meinaan ne aamukahvit suoraan näppäimistön päälle.
Nykyään osaan jo hiukan 'varautua' kun tämä postaa jotakin ja tulee siihen etusivulle.
Mutta se kuinka järkevästä kauniista ihmisestä tulee täysin aivoton kiimainen eukko kun on vapailla markkinoilla.

Miesten puutteesta aina puhutaan, mutta tuo todistaa, että naiset sekoaa, jos ne ei saa.

No niin. Nyt rauha. Ei kaikki yh-äidit ole "munahaukkoja". Itse yritin kiertää miehiä kaukaa kun yhdestä riippakivestä vihdoin pääsin eroon, mutta minussa olikin kumma leima: Olen yh, tule ja omista. Ja niin sateli treffipyyntöjä niin vapailta kuin niiltä varatuiltakin kiletiltä perheenisisltä.
Omat kokeiluni koitin ja päätin että miestä en enää ota, kunnes siis käveli elämäni mies vastaan ja jouduin pyörtämään päätökseni ;)

Mutta ap hyvä, kysäseppä mieheltäsi, ja näiltä yh-äideiltäkin heidän kantansa asiaan, voi olal ihan eri kun se mitä tuttava kertoo. En usko että sinun miehesi niin uskomaton saalis on että naiset kilvan yrittää pokailla.

Juu, en ota kantaa. Tässä asiassa en lähe yleistämään.

Toi sun tapa kertoa, ja tuo yleistäminen asiasta lähestukoon tukehdutti mut.:D

"pikkarit jalassa otettu kuva itsestään niin että haarat on levällään ja pää tulee haarojen välistä, ja koko -komeus- näkyy" (:laugh:)

En nyt ihan jaksa uskoa että juuri yyhoot tälleen, kaipa se on ihmisestä aika paljon kiinni, mitä haluaa näyttää.

[QUOTE="aloittaja";28544205]baarissa kun itse en ollut paikalla (mieheni ei asiasta mulle eka edes kertonut, vaan ihan sivullinen), loput kaksi yhteisessä illanvietossa jolloin itse olen ollut imettämässä meidän kuopusta.[/QUOTE]

Kuulostaapa jännälle... Miten tämä "yrittäminen" baarissa on tapahtunut? Keskustelleet henkeviä? Ja noissa illanistujaisissa?

Munkin kaverin mies väitti kaverilleni, että olin yrittänyt pokailla. Joo-o. Todellisuudessa mies itse ehdotteli, että voisin tulla heille saunomaan. Tämän lisäksi juteltiin niitä näitä.

Juu en tiedä miten ap:n tapauksessa lie asia.

Mutta kokemuksesta tiedän että miesten huomio singahti eksponentiaaliseen nousuun, kun erosin ja muutin omaan kämppääni. Uudet sekä entiset naapurit parveilivat auttamaan ns. neitoa hädässä - muutossa, huonekalujen kokoamisessa, tv:n asennuksessa ja ties missä. Autoni kuulumisia kyseltiin ja sillekin tarjoiltiin hoivaa. Ja ei, en hakenut miestä ja en ns. jaellut pesää palkkioksi, en edes pyydellyt apua.

En sitten tiedä olisiko jollakulla ollut jotain toiveita muusta kuin tilaisuudesta osoittaa ritarillisuuttaan. Kukaan ei ainakaan suoraan kehdannut kysyä. Mutta tulihan siinä toisenkin kerran kahvia taas jolle kulle pistäytyjälle keitellessä mietittyä itse että mikäköhän täs taas on kyseessä.

Parveilevat ritarit onneksi etääntyi, kun 8 kuukauden sinkkuilun jälkeen iskin nykyisen mieheni, toisen sinkun, kapakasta kännissä. Onnellista yhteiseloa enimmäkseen selvin päin on sujunut nyt 7 vuotta.

[QUOTE="vieras";28544254] Ja niin sateli treffipyyntöjä niin vapailta kuin niiltä varatuiltakin kiletiltä perheenisisltä.

En usko että sinun miehesi niin uskomaton saalis on että naiset kilvan yrittää pokailla.[/QUOTE]

:D Siis voit olla niin uskomaton saalis, että treffipyyntöjä sateli ovista, ikkunoista ja muistakin rei'istä niin vapailta kuin varatuilta. Sen sijaan ap:n mies ei voi olla sellainen uskomaton saalis, että useampi nainen voi koittaa pokailla. Ookke.

:D Siis voit olla niin uskomaton saalis, että treffipyyntöjä sateli ovista, ikkunoista ja muistakin rei'istä niin vapailta kuin varatuilta. Sen sijaan ap:n mies ei voi olla sellainen uskomaton saalis, että useampi nainen voi koittaa pokailla. Ookke.

Näin siinä kävi, ja ei en varmasti ollut sen uskomattomampi saalis kuin monet muutkaan, ei niitä treffipyyntöjä suhteen aikana ole sadellut, ei ennen eikä nyt :D
Mutta jos luit tekstin ja ymmärsit pointin, tilanne muuttui kun jäin sinkuksi, olin hyvin hyvin hämmentynyt tästä. Ja älä huoli, tuskin se sinun miehisi kuitenkaan yritti iskeä ;)

Siis mun mielestä jo toi otsikko on vähän tommonen ennakkoluuloilla varustettu.. Miten kutsut äitejä joilla on mies?
Mä en jotenkin näe järkeä tossa erittelyssä, kuka on sinkku, yh, tai miehellinen. Kaikki on erilaisia ihmisiä, kuului sitten ihan mihin kastiin näistä hyvänsä.

Yhteistyössä